Beantwoord

Amazon Prime Video kijken via KPN

  • 5 June 2019
  • 18 reacties
  • 3701 keer bekeken

Graag zou ik prime video van amazon willen hebben. Is het mogelijk dit met mijn kpn te kijken?
En zo ja, hoe kan ik dit dan op de tv vinden?

Bedankt voor het antwoord
Groet
Janine

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 9 January 2020, 14:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Je zal zelf een abonnement bij Amazon Prime moeten nemen. Dat kan niet via KPN. De Amazon Prime app is niet beschikbaar via de KPN decoder, zoals bijvoorbeeld Netflix wel. Dan blijven er twee mogelijkheden over om op je televisie te kijken.

1) Je hebt een smart TV waarbij je de Amazon Prime app kan downloaden en installeren (gebruik maken van de inloggegevens die je van Amazon heeft ontvangen). Hiervoor heb je KPN niet speciaal nodig zolang je TV maar een internetverbinding heeft (via Wifi of een UTP kabeltje).

2) De Amazon prima app vanaf je telefoon of tablet streamen naar een Chromecast die op je TV zit aangesloten. Dit is nog NIET mogelijk maar komt in de komende paar maanden beschikbaar.

Dus eigenlijk heeft KPN niets te doen met Prime. Je hebt alleen een internetverbinding nodig en die zal je al via KPN hebben neem ik aan.
Reputatie 7
Badge +20
Dag @JanineBloemert Ward legt precies uit hoe het zit. Is alles je duidelijk? Als je nog vragen hebt lees ik het graag.
Ziggo heeft wel een Amazon prime optie. Met KPN kunt u ook prime video in uw browser op uw laptop starten, en via HDMI kabel koppelen met je TV.

https://overons.kpn/nl/nieuws/2019/kpn-maakt-amazon-prime-video-kijken-makkelijker-met-integratie-in-tv-menu

 

Wie vraagt word (niet altijd ) overgeslagen!

Reputatie 7
Badge +25

Goed nieuws! Inmiddels is Amazon Prime beschikbaar via KPN. Je kan dus Amazon Prime Video direct vanuit het tv-menu bekijken waarmee je toegang hebt tot veel films en series. Veel kijkplezier. :grinning:

Beste Paul, 

 

Helaas werkt nog steeds niet. 

 

Fijn dat het werkt! :relaxed:

Reputatie 3
Badge +4

 

Goed nieuws! Inmiddels is Amazon Prime beschikbaar via KPN. Je kan dus Amazon Prime Video direct vanuit het tv-menu bekijken waarmee je toegang hebt tot veel films en series. Veel kijkplezier. :grinning:

Hoe gaat dat dan via kpn mij lukt het niet?? 

Reputatie 7
Badge +25

 

Goed nieuws! Inmiddels is Amazon Prime beschikbaar via KPN. Je kan dus Amazon Prime Video direct vanuit het tv-menu bekijken waarmee je toegang hebt tot veel films en series. Veel kijkplezier. :grinning:

Hoe gaat dat dan via kpn mij lukt het niet?? 

Als je in het topic kijkt zie je hoe het werkt. :) Kijk hier:  Amazon Prime beschikbaar via KPN

Mocht je n.a.v. daarvan nog vragen hebben dan kan je die onder dat topic stellen.

Ik heb sinds vorige week een maand lang gratis Amazon Prime Video. Echter de afgelopen 2 dagen kom ik niet verder dan het begin scherm. Nadat ik de rode knop heb ingedrukt blijf ik hangen bij het logo van Amazon. Heb alles al gereset maar dat had ook geen resultaat. Heeft iemand een oplossing voor mij

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb sinds vorige week een maand lang gratis Amazon Prime Video. Echter de afgelopen 2 dagen kom ik niet verder dan het begin scherm. Nadat ik de rode knop heb ingedrukt blijf ik hangen bij het logo van Amazon. Heb alles al gereset maar dat had ook geen resultaat. Heeft iemand een oplossing voor mij

Je zou hier kunnen kijken. KPN is op de hoogte :-),

Ik wil me aanmelden voor de 30 dagen proefperiode.  Maar dan moet ik alsnog een creditcard nr invullen.  Kan ik dit ook omzeilen? Want die heb ik nl niet

 

Reputatie 7
Badge +25

Ik wil me aanmelden voor de 30 dagen proefperiode.  Maar dan moet ik alsnog een creditcard nr invullen.  Kan ik dit ook omzeilen? Want die heb ik nl niet

 

Hi @Jetdejonge1971. Je kon altijd via  Amazon.de  wel via automatische afschrijving betalen, maar weet niet of dit nog werkt sinds Amazon ook in NL zit… Volgens mij is het daar ook duurder, dus dat is ook niet ideaal. De NL versie doet inderdaad alleen via credit card.

Ik heb Amazon Prime nu een weekje, en ik vermaak me overigens prima met de series/films.

Hai! We hebben Prime Video en op de smart tv werkt die perfect. Op de gewone tv gaan we bij KPN naar de apps en tadaa ook daar werkt Prime Video, maar helaas kunnen we maar 1 account geopend krijgen. Mijn vriend en ik hebben verschillende film/serie smaken en dus twee verschillende accounts aangemaakt. Alleen de 1e, die bij het inloggen wordt getoond (hoofdaccount?) wordt getoond. We kunnen nergens vinden hoe we daar kunnen wisselen van account. Op de smart tv, telefoon etc. werkt dit allemaal wel gemakkelijk.

Weet dus iemand hoe we van account kunnen wisselen in de KPN Prime Video App?

Dank je wel alvast.

 

P.S. bij ons loopt gewoon alles via Ideal, mocht men de creditcard niet kunnen/willen gebruiken :)

Helaas werkt het nog steeds niet. Via de helpdesk krijg je te horen dat het nooit aan KPN ligt.

Via internet kun je mobiel, op laptop, op PC enz enz WEL PrimeVideo kijken.

Ze gebruiken waarschijnlijk de verkeerde codec of hebben het toestemmingsbit alvast uit gezet, zodat je nooit kun inloggen.

Ik kan Amazon Prime ook niet verbinden, heeft iemand een gids?

Ik kan Amazon Prime ook niet verbinden, heeft iemand een gids?

Ik denk dat we een oplossing nodig hebben voor dit probleem

Ik kan inloggen, zie de app, kan kiezen en dan zie ik alleen het logo en hoor het geluid. Beeld heeft even wel gewerkt. Een ander topic hierover is gesloten zonder antwoord.