Beantwoord

Amazone prime is een drama

  • 21 February 2020
  • 30 reacties
  • 11087 keer bekeken

Heb  sinds kort amazone  prime maar wat een drama. Beeld loopt vast, ondertiteling loopt  het synchroon,  app start niet  op, app reageert mega vertraagd  op de afstandsbediening.  Wat is er aan de hand? Ik mag toch verwachten dat t gewoon functioneert  voor dat geld?

icon

Beste antwoord door Rolex7881 25 February 2020, 14:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 3
Badge

Sinds vandaag ook lid,omdat je eindelijk ook lid kunt worden zonder creditcard. 

Het kost de eerste maand maar 1 cent,maar dat is nog te veel.

Ik kijk via kanaal 203 van KPN. 

Dat zou handig moeten zijn,maar beeld staat nu al 10 minuten vast.

Reageert met 5 minuten vertraging. 

Starten ging prima,maar probeer maar eens te stoppen, echt dramatisch dit.

En casten is ook geen optie, want dat werkt sinds kort ook niet meer naar een Philips tv, of heel moeilijk,zie topic daarover.

Onbegrijpelijk als ik zie hoe lang dit al bestaat.

YouTube en Netflix werken prima via de app op tv.

Precies 4 weken om het op te lossen, anders blijft het bij 1 cent en kan ik nog net de nieuwe Borat film zien.

Vandaag ook Amazon Prime aan het uitproberen. Inderdaad, wat een drama dit. Als je een waardige concurrent wilt zijn t.o.v. bijvoorbeeld Netflix, dan heeft Amazon Prime al bij de start in NL verloren...... Wie bedenkt dit om een zeer slecht functionerend product te lanceren!

Ik stop er ook direct mee. Werkt voor geen meter. Netflix rules!!💪

Reputatie 7
Badge +10

Vandaag ook Amazon Prime aan het uitproberen. Inderdaad, wat een drama dit. Als je een waardige concurrent wilt zijn t.o.v. bijvoorbeeld Netflix, dan heeft Amazon Prime al bij de start in NL verloren...... Wie bedenkt dit om een zeer slecht functionerend product te lanceren!

Ik stop er ook direct mee. Werkt voor geen meter. Netflix rules!!💪

Promrvideo werkt hier wel perfect via de app op de smart TV en Chromecast en is goedkoper dan Netflix. 

Hi Anneke,

 

Net getest: in de audiotalen kun je alleen kiezen welke taal je wil horen. Van alles geprobeerd, maar ik krijg geen geluid.

 

Als ik op de pauzeknop druk, krijg ik onderin alleen terugspoelen, afspelen en vooruitspoelen in beeld, plus het aantal minuten en de dpi. En helemaal links een pijl die naar het  hoofdmenu voert. 

Dat was bij mij ook zo

Heb  sinds kort amazone  prime maar wat een drama. Beeld loopt vast, ondertiteling loopt  het synchroon,  app start niet  op, app reageert mega vertraagd  op de afstandsbediening.  Wat is er aan de hand? Ik mag toch verwachten dat t gewoon functioneert  voor dat geld?

Nu bijna een jaar verder en nog steeds drama! Wij hebben 2 tv's op eentje staat de prime app zelf werkt perfect. Op de andere tv helaas niet de mogelijkheid om hem erop te zetten. We zijn dus genoodzaakt om het via kastje van kpn te doen, een en al ellende. Al meerdere keren voor gebeld, updates gedaan ect, maar het zou toch echt aan Amazon liggen en niet kpn Aldus klantenservice kpn. Hopelijk word er toch snel een oplossing gevonden voor dit euvel!