Beantwoord

ander abonnementsnummer instellen, hoe ?

• 5 mei 2014
  • 4 reacties
  • 4420 keer bekeken

Hoi,

Ik ben overgestapt van Kpn Alles-in-1 naar Glasvezel. Nu heb ik de Arcadyan HMB2260 en de "inlog" is nog van mijn Adsl. Heb dus nog geen gratis extra pakketten en de videoland unlimited etc. Ik heb het kastje al aan en uitgezet en ook gereset op de 2 manieren die hier op het forum vermeld staan maar ik hoef nog steeds geen nieuwe inlog codes in te vullen die ik heb gekregen bij mijn glasvezel abbonement.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat het jusite abbonements nummer erin komt te staan? 

icon

Beste antwoord door RubenKuijstersVaquiro 6 mei 2014, 20:08

Het is opgelost! Ik wou gaan bellen maar daarvoor stopte mijn kastje al met werken. even aan en uit gezet en de nieuwe gegevens ingevuld! :) 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Glasvezel klantenservice bellen: 0800-0404, deze mensen zouden uw huidige tv ontvangers moeten kunnen ontkoppelen waardoor men opnieuw het abonnementsnummer kan invoeren. lukt ook hen dit niet kunnen zij in ieder geval de juiste afdeling aansturen om het wel voor elkaar te krijgen. 

Dank je, ik ga vanavond eventjes bellen om te kijken of het op die manier kan! 

Reputatie 6
Badge +9
Is het al gelukt? De technische afdeling zou dit moeten kunnen. Zoiets is met 1 seconden gebeurd. Gewoon de TV-ontvanger in standby zetten en werkt het al. Als je de stekker eruit haalt krijg je weer dat lange opstartproces wat niet nodig is.

Het is opgelost! Ik wou gaan bellen maar daarvoor stopte mijn kastje al met werken. even aan en uit gezet en de nieuwe gegevens ingevuld! :) 

Reageer