Beantwoord

Ander IPTV-platform?

  • 14 August 2020
  • 5 reacties
  • 261 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Quote van een collega-mod op Telfort forum:

behalve wat jij op de tv ziet is er ook achter de schermen een wijziging naar een ander platform. Dat is de reden dat het gedaan is, dat platform geeft meer mogelijkheden voor de toekomst. 

Het onderliggende IPTV-platform was voor zover ik weet altijd ingekocht bij Accenture; is dit nu ook anders?

https://www.broadbandtvnews.com/2018/06/21/kpn-to-upgrade-its-iptv-service-with-accenture-video-solution-6/

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 1 September 2020, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Reacher , leuk je ook op het KPN-forum te zien, ik ben benieuwd via welk forum je het eerst antwoord krijgt.:relaxed:

Reputatie 3
Badge +1

Hallo @Reacher , leuk je ook op het KPN-forum te zien, ik ben benieuwd via welk forum je het eerst antwoord krijgt.:relaxed:

Hi Jan, ja, ik dacht: Laat ik het maar bij de bron proberen...:wink:

Reputatie 3
Badge +1

Joehoe? :wink:

Reputatie 7
Badge +30

Hey, we hebben dit topic even gemist zie ik. Het platform is nog steeds van Accenture, alleen migreren we van een oudere versie naar AVS6. Zoals je ook ziet in het artikel (uit 2018) dat je linkt:

KPN has renewed its cont[r]act with Accenture Video Solution (AVS) with a five-year agreement using Accenture Video Solution 6.

Reputatie 3
Badge +1

Dank, leuk weetje!