Animal planet en de andere Discovery kanalen

• 17 maart 2014
  • 10 reacties
  • 2379 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Kan iemand een bericht naar Discovery sturen dat ze een moeten stoppen met dat letterbox-formaat? Het is geen gezicht. Gewoon 16:9

10 reacties

Reputatie 6
Badge +9
info@discoverychannel.com Leeft u uit.... :D

Reputatie 7
Badge +16
Kan dat bij KPN dat niet ingesteld worden?

Het valt me op dat ook bij oude uitzendingen op EEN en CANVAS niet meer in 4:3 maar 16:9 opgevuld worden. En ik heb de instelling (origineel) echt wel goed staan!

Reputatie 2
Badge
Ik denk dat als ik de enige ben het niet veel succes heeft. Daarom vraag ik KPN dit te doen. Dit speelt trouwens ook bij andere providers
Reputatie 5
Badge +11
Beste Satneef,

Dit soort zaken kun je gemakkelijk zelf regelen. Ga met de afstandsbediening naar 'Menu' -> 'Instellingen', voer de pincode in en vervolgens 'Beeldscherm instellingen' -> 'Beeldschermverhouding'. Zet het op de gewenste beeldschermverhouding en 'Bewaar instellingen'. Op jouw tv-toestel zelf zullen ongetwijfeld ook mogelijkheden zijn om de verhoudingen aan te passen. Raadpleeg daarvoor de gebruiksaanwijzing.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Reputatie 2
Badge
@Raul: Dus dan mag de klant de fout van een ander gaan oplossen en blijf ik bezig,want dan staan andere zenders weer niet goed. Ach,laat maar,ik gooi net zo lief het pluspakket eruit
Reputatie 5
Badge +11
Beste Satneef,

Het gaat hier niet om een fout en de oplossing is ook niet om dan maar het pluspakket er uit te gooien. Maar als dit zo'n principiele zaak voor jou is dan kun je altijd nog het advies van sveld84 volgen.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Reputatie 2
Badge
Het is niet echt fout,nee. Maar echt goed is het ook niet. Uw advies over de instellingen is ook geen oplossing. U weet dat u als bedrijf niet mag doorverwijzen,maar het zelf moet oplossen?
Reputatie 5
Badge +11
Hallo Satneef,

Het spijt me, maar ik kan je hier niet verder mee helpen. Ik verwijs niet door. Ik wijs je alleen op een advies dat door een andere forumbezoeker is gegeven. Het is verder aan jou wat je daarmee doet.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Reputatie 7
Badge +8
de "fout" ligt bij KPN (of de buitenlandse partner van kpn) die gebruiken analoge SD kanalen inclusief de ondertitels voor de input, dan komt er soms een windowboxed weergave uit, dat met geen mogelijkheid goed te zoomen is. 

als het goed is hebben de HD kanalen hier geen last van. 

Reputatie 5
Badge +7
"als het goed is hebben de HD kanalen hier geen last van"

Klopt

Reageer