App en programmeren

  • 2 April 2019
  • 13 reacties
  • 161 keer bekeken

Reputatie 2
Ik kan momenteel via de app niets programmeren.
Is er een kpn storing of moet ik de app opnieuw installeren.?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi Cheese! Bedoel je opnames plannen in de iTV app? Daar is geen storing gaande... Heb je jouw device al een keertje helemaal opnieuw opgestart? Anders kan je inderdaad de app even opnieuw installeren. Indien dat ook geen soelaas biedt, dan ben k benieuwd wat je exact te zien krijgt etc.
Reputatie 1
Is idd al weer beter na opnieuw installeren app
Reputatie 7
Badge +25
Jij had hetzelfde probleem Kees? Of heb je 2 accounts op het forum?
Reputatie 1
Oh ja sorry. Cheese en Kees zijn dezelfde. Komt omdat ik keer inlog gegevens kwijt was en toen nieuw account heb aangemaakt.

Ik heb nog steeds dat ik bij sommige. Zenders een aantal dagen te voren niets kan programmeren. Het icoontje opnemen verschijnt dan niet eens.
Reputatie 1

Reputatie 1
Voorbeeld vrijfagavond npo2 geen. Opneem button
Reputatie 1
Ander voorbeeld waar opneembutton WEL zichtbaar is

Reputatie 1
En nog een voorbeeld kan een programma voor zondagavond in de ochtend niet programmeren. Opneemtoets ontbreekt

Reputatie 7
Badge +25
@KeesKromme57: ik kijk nu in de app en kan Follow the money wel inplannen voor komende vrijdag. Jij ook? Het weekend zat ertussen dus Terra X niet kunnen testen helaas.

Kan je mij nu nog een keer een voorbeeld geven waarbij het niet lukt via de app, maar wel via de tv-ontvanger?
Reputatie 1

Reputatie 1
Woensdagavond geen opneembutton
Reputatie 7
Badge +25
Hier ook getest, en ik krijg wel de opnameknop te zien. Daar gaat dus duidelijk iets fout.

Welke versie van de app heb je erop staan? Dan geef ik het door natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +25
Net reactie gekregen @KeesKromme57. Dit is een bug in de app, die wordt opgelost in de eerstvolgende update. Ik heb nog geen exacte datum, maar zodra die update er is, is dit opgelost.