Beantwoord

App en TV lopen niet synchroon

• 20 januari 2018
  • 4 reacties
  • 147 keer bekeken

Het valt me op als ik via de app een programma instel om opgenomen te worden dat die niet altijd via het menu op het tv scherm terug te vinden is. Zo ook met het verwijderen van programma's op de app is het programma weg terwijl je via het menu van de tv het te verwijderen programma nog ziet of andersom.
Of dat je een programma opneemt via de app en die later via tv scherm wil terugkijken en niet te vinden is.
icon

Beste antwoord door Henk2304 21 januari 2018, 19:39

Hoewel ik er al een tijdje weinig last meer van heb kunnen synchronisatieproblemen van ontvangers nog steeds voorkomen. In dat geval kun je de ontvanger 't beste uit- en na 30 's weer inschakelen met de schakelaar 8erop.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoewel ik er al een tijdje weinig last meer van heb kunnen synchronisatieproblemen van ontvangers nog steeds voorkomen. In dat geval kun je de ontvanger 't beste uit- en na 30 's weer inschakelen met de schakelaar 8erop.
Oké dank je wel voor je reply ik zal het proberen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi flyguy. Henk heeft een goed punt.
Helaas is het nog niet helemaal waterdicht maar dit soort issues zou nu veel minder moeten voorkomen. Ik lees graag je bevindingen!
Dank jullie wel voor jullie antwoorden.. Het is soms vreemd dat er soms geen synchronisatie problemen optreden en soms wel. Het vervelende vind ik als je van huis weg bent en op afstand via je mobiel een tv programma of film instelt voor opname er dan niets is opgenomen als je thuis komt. Dat vind ik het ergste probleem en dat een programma een uur later wel via synchronisatie er wel bij staat of er af is dat vind ik niet zo heel spannend.

Reageer