Beantwoord

App / geen videoland meer na update

• 12 april 2018
  • 21 reacties
  • 2798 keer bekeken

De update gehad voor de KPN iTV app dit gedaan en nu kan ik geen Videoland meer kijken op me mobiel dus daar baal ik wel erg van

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 12 april 2018, 16:26

Klopt. On demand was weggehaald i.v.m. weinig gebruik (slechts 2 % v.d. gebruikers van de app gebruikt(e) het).
Maar alle klachten in het centrale topic (ja, dat is er 😉 ) hebben geholpen en On demand gaat terugkomen. Uiterlijk medio juni. Tot die tijd kun je Videoland via KPN alleen via de tv-ontvanger gebruiken. Toch ook veel beter groot scherm met films 😉 ❓
- Het On Demand menu wordt in juni verwacht. Waarom is het weggehaald vraag je je misschien af? In de vorige app werd On Demand maar door 2% van de mensen gebruikt. Maar omdat dit toch echt een must-have blijkt te zijn, gaan we hier snel mee aan de slag. Bedenk je wel dat de On Demand catalogus erg groot is en dat dit tijd kost.
Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Klopt. On demand was weggehaald i.v.m. weinig gebruik (slechts 2 % v.d. gebruikers van de app gebruikt(e) het).
Maar alle klachten in het centrale topic (ja, dat is er 😉 ) hebben geholpen en On demand gaat terugkomen. Uiterlijk medio juni. Tot die tijd kun je Videoland via KPN alleen via de tv-ontvanger gebruiken. Toch ook veel beter groot scherm met films 😉 ❓
- Het On Demand menu wordt in juni verwacht. Waarom is het weggehaald vraag je je misschien af? In de vorige app werd On Demand maar door 2% van de mensen gebruikt. Maar omdat dit toch echt een must-have blijkt te zijn, gaan we hier snel mee aan de slag. Bedenk je wel dat de On Demand catalogus erg groot is en dat dit tijd kost.
Top, mis Videoland wel in de nieuwe KPN app!
Gewoon schandalig. Geef de mensen dan hun inlog gegevens zodat ze via de Videoland app zelf kunnen kijken. Hier is het altijd ruzie met 1 tv in huis. Ben nu genoodzaakt om dus nog een extra Videoland abonement af te sluiten. Ben chronisch ziek dus kijk graag vanuit bed even een serie zodat ik de pijn even vergeet.
Ik lig door ziekte ook veel op en mis de Videotheek ook heel erg..... Maar fijn om te horen dat hij weer terug komt in de app kan niet wachten..

mvg
Sorry dat ik het moet zeggen maar in de iTV app is bv Gray's anatomy absoluut niet te vinden/kijken, in de videoland app werkt dit veel beter. Geen wonder dat mindef mensen het gebruiken. Inlog bij Videoland app geen optie?
Reputatie 2
Badge +1
Sorry dat ik het moet zeggen maar in de iTV app is bv Gray's anatomy absoluut niet te vinden/kijken, in de videoland app werkt dit veel beter. Geen wonder dat mindef mensen het gebruiken. Inlog bij Videoland app geen optie?

Bedankt voor je reactie en feedback OmarB. Ik verwacht dat het zoeken een stuk beter gaat op het moment dat Videoland weer beschikbeer is in de iTV online app. Voor nu is het even afwachten helaas en is er geen koppeling tussen KPN en de Videoland app.
Al zicht op een update?
Reputatie 7
Eind juli
Reputatie 7
Eind juliBron?
Reputatie 7
Nou, over de bron gesproken: zie quote in antwoord
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/de-nieuwe-itv-app-van-kpn-met-chromecast-ondersteuning-448351 Ik heb daarop nog enige marge ''ingebouwd'' (kpn kennende 😉 )
Reputatie 7
Heeft Joran gemeld. Ga ik nu écht niet meer naar zoeken hoor. Jij met je bronnen, natuurlijk zijn die er. Ga niet zo maar iets melden. Maar om nou te onthouden wáár we alles gelezen hebben . . .
Ga zelf maar op 't forum zoeken. Het staat er echt. Ergens.
@Joran?

Nou, over de bron gesproken: zie quote in antwoord
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/de-nieuwe-itv-app-van-kpn-met-chromecast-ondersteuning-448351 Ik heb daarop nog enige marge ''ingebouwd'' (kpn kennende 😉 )
Dus de opmerking van @Nikki Hoogenboom dat in mei en juni een update verwacht wordt staat voor jou gelijk aan dat er een eind juli een update zal komen. Ik heb dat nog nergens gelezen en bevestigd gezien terwijl ik toch halsreikend uitkijk naar de voor mei "verwachte" update voor de introductie van de favorietenlijst.
Reputatie 7
Ik heb 't al gevonden. Zie mijn antwoord. Joran of andere moderator, wat maakt dát nou weer uit. Gaan we (weer) z**k*n?
Reputatie 7
Ik heb 't al gevonden. Zie mijn antwoord. Joran of andere moderator, wat maakt dát nou weer uit. Gaan we (weer) z**k*n?Peter Peter Peter, altijd maar weer iets achter een bericht zoeken wat er niet is. Zie de aanvulling in mijn vorige antwoord, ik hoop namelijk niet dat functionaliteit die voor mei "beloofd" is pas eind juli uitgerold gaat worden. Ik word het wachten namelijk een beetje moe.
Reputatie 7
Badge +28
Ik weet niet zeker of ik het heb gezegd maar het klopt wel. Het kan zelfs nog iets later worden:

We gaan verschillende verbeteringen doorvoeren om met name het vinden van series gemakkelijker te maken voor de klant. Deze zijn terug te vinden in de update van eind juli/begin augustus.

Eerst komt de update voor favoriete zenders, deze wordt eind juni/begin juli verwacht.
Reputatie 7
Eerst komt de update voor favoriete zenders, deze wordt eind juni/begin juli verwacht.En daar was ik dus naar op zoek, gelukkig niet nog een maand uitstel voor de favorietenlijst.
Wanneer kunnen we het - on demand - menu verwachten in de app?
Hierboven wordt gesproken over half juni.
Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo JudithKole, bedankt voor je bericht!
Zoals het nu lijkt gaan er deze zomer nog 2 updates komen, in juli en in augustus. Dat kan je teruglezen in dit topic, de update van Paul op 27-06. Maar voor het gemak hier het belangrijkste nog even geknipt en geplakt ;)

Juli: wijzigingen bij het inloggen. De mogelijkheid om binnenshuis automatisch in te loggen zal dan helaas komen te vervallen. In plaats daarvan log je eenmalig zelf in. Als je al een keer hebt ingelogd door zelf je inloggegevens in te vullen (bijvoorbeeld wanneer je buitenshuis bent), blijf je ingelogd en hoef je dus niks te doen.
Augustus: verschillende verbeteringen in On Demand, zoals een overzicht van de populairste series. Ook wordt de detailpagina van series aangepast; door het tonen van alle afleveringen uit het seizoen kun je eenvoudig de volgende aflevering van een serie kijken.

We moeten dus nog even beroep doen op jouw (en die van anderen uiteraard) geduld!
Goedendag,
Is er al iets bekend over on demand we zijn nl al in augustus
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Chocolat, het is inderdaad augustus maar de maand is nog niet voorbij! Dus we hebben nog even om het zo goed mogelijk uit te brengen. De update komt er sowieso aan, de precieze datum is nog niet gepland helaas.
Hoelang duurt het nog voor dat er videoland gekeken kan worden op de kpn itv app?
Het is vandaag 24 september en nog steeds kan ik geen videoland kijken.
Hoop dat dit snel komt
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Gerlanda055, bedankt voor je bericht!
Het is nog niet bekend wanneer Videoland of On Demand terugkomt in de KPN iTV app. Hier wordt aan gewerkt, maar helaas een exacte datum is nog niet te noemen! Dus nog even geduld hierin 😉

Reageer