Vraag

app itv werkt niet meer op samsung s9 plus

  • 25 October 2019
  • 19 reacties
  • 208 keer bekeken

Weet iemand waarom itv app niet meer werkt sinds vandaag op de samsung s9 plus? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Peet0610, welkom. De iTV app zou wel gewoon moeten kunnen werken op een S9. Kun je aangeven wat er precies niet werkt? Krijg je een foutmelding? Zo ja, welke? Ik hoor graag van je.

Hi dit krijgen we elke keer

 

Reputatie 7
Badge +25

Dat is niet wat we je wil zien nee. Heb je de app al een keertje verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Ik vermoed dat je dit ziet zodra je een programma kiest om te gaan kijken, klopt dat? Gebeurt dit bij alle zenders(NPO/RTL/etc.)?

Hi ja bij kijken. Eerst hadden we geen opnames meer op de s9 dat werkte niet en nu doet ie niks meer. En ja app opnieuw geinstalleerd. Dus wat nu?

Reputatie 7
Badge +25

Vreemd en vervelend. We moeten uitzoeken waar het precies fout gaat, aangezien ik hier ook een S9 plus heb getest, en daar werkt live tv kijken wel gewoon op. Ik heb wat aanvullende vragen zodat we kunnen gaan zoeken naar de oorzaak (en oplossing).

  • Dus je krijgt deze melding elke keer als je live tv wil kijken, en op elke zender? Ook op NPO 1 bijvoorbeeld? 
  • Opnames willen niet afspelen als ik het goed begrijp. Zie je geen enkele opname meer staat in de app? Of krijg je die foutmelding ook als je een opname probeert af te spelen?
  • Welke versie van Android staat op die S9?
Reputatie 7
Badge +25

Ervaar je nog steeds problemen @Peet0610? Als ik nog kan helpen dan hoor ik dat graag.

Beste Paul we gaan dit zsm checken. Waar vinden we welke android versie er geinstalleerd is?

Reputatie 7
Badge +25

Beste Paul we gaan dit zsm checken. Waar vinden we welke android versie er geinstalleerd is?

Dat vind je bij instellingen - toestel info.

Hi paul android versie 9. En inderdaad niks doet het op de app het is wel een samsung s9 plus telefoon. Mijn man heeft de s9 en daarop werkt ie wel gewoon

Reputatie 7
Badge +25

Oké, en zou je ook de andere vragen nog kunnen beantwoorden?

Vreemd en vervelend. We moeten uitzoeken waar het precies fout gaat, aangezien ik hier ook een S9 plus heb getest, en daar werkt live tv kijken wel gewoon op. Ik heb wat aanvullende vragen zodat we kunnen gaan zoeken naar de oorzaak (en oplossing).

  • Dus je krijgt deze melding elke keer als je live tv wil kijken, en op elke zender? Ook op NPO 1 bijvoorbeeld? 
  • Opnames willen niet afspelen als ik het goed begrijp. Zie je geen enkele opname meer staat in de app? Of krijg je die foutmelding ook als je een opname probeert af te spelen?

 

Beste Paul, kun je aub rechstreeks met mij contact opnemen?

 

Hier hetzelfde probleem op mijn Samsung S9.

Is hier al een oplossing voor?

Hi paul nee werkt nog steeds niet en al jouw oplossingen helpen niet dus wij balen er beetje van nu. De app werkt gewoon totaal niet we hebben alle instellingeg gecheckt en alles staat goed. Denk dat jullie even met samsung ofzo contact op moeten nemen en dan met een goede oplossing komen. Dank je wel. 

Weet niet wat er gebeurt is maar itv werkt bij mij plots weer!!!!

Ik heb verder niet aan mij instellingen of zo veranderd :wink:

Reputatie 7
Badge +25

Hi paul nee werkt nog steeds niet en al jouw oplossingen helpen niet dus wij balen er beetje van nu. De app werkt gewoon totaal niet we hebben alle instellingeg gecheckt en alles staat goed. Denk dat jullie even met samsung ofzo contact op moeten nemen en dan met een goede oplossing komen. Dank je wel. 

Vandaar mijn verzoek of je de aanvullende vragen kan beantwoorden… Er is geen algemeen probleem bekend met de Samsung S9 namelijk…

 

Weet niet wat er gebeurt is maar itv werkt bij mij plots weer!!!!

Ik heb verder niet aan mij instellingen of zo veranderd :wink:

Mooi zo! Er is ook geen update vanuit ons geweest, maar ik ben blij dat het weer werkt.

Paul bedankt maar bij ons werkt het nog steeds niet. 

Reputatie 7
Badge +25

Paul bedankt maar bij ons werkt het nog steeds niet. 

Dat begrijp ik @Peet0610. Zou je onderstaande vragen nog kunnen beantwoorden?

 

 

 

  • Dus je krijgt deze melding elke keer als je live tv wil kijken, en op elke zender? Ook op NPO 1 bijvoorbeeld? 
  • Opnames willen niet afspelen als ik het goed begrijp. Zie je geen enkele opname meer staat in de app? Of krijg je die foutmelding ook als je een opname probeert af te spelen?

 

 

Ja deze melding is bij elle zender en ja die krijgen we bij afspelen opnames ook. De opnames staan er wel.

Reputatie 7
Badge +25

Excuses @Peet0610. Hele late reactie vanuit mij.

Ik kan het gewoonweg niet verklaren. Ik wil je nog 1 ding laten doen om te kijken of het helpt, en dat is het volgende:

  1. Alle apparaten verwijderen in Apparaatbeheer (Profiel - Instellingen - Apparaatbeheer)
  2. Verwijder de iTV app
  3. Daarna opnieuw installeren (en opnieuw inloggen)

Dan is er een volledig “schone” aanmelding op het achterliggende systeem. Ik hoop dat dat werkt.