Beantwoord

App kpn iTV via lightning digital av adapter

• 24 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 283 keer bekeken

Hallo allemaal.

Wie kan me helpen met het volgende,

Via mijn iPad air 2 heb ik de app kpn iTV gedownload en werkt prima. Nu wil ik graag de iPad koppelen aan een tv scherm. Ik heb hiervoor een lightning digital av adapter gekocht. Mijn scherm van de iPad komt tevoorschijn op de televisie en de app kan ik starten. Nu is het probleem dat ik niets kan afspelen. Er word geladen en vervolgens na 3/4 seconden stopt hij ermee. Ik vind dit erg vreemd aangezien de app prima werkt wanneer ik hem op mijn iPad gebruik. Mag toch niet zo zijn dat wanneer ik hem op groter scherm wil kijken hij het dan niet meer doet? Wie kan mij hierbij helpen? Zou eventueel het gebruik van een chromecast het probleem kunnen oplossen?

Tips zijn welkom.

Mvg

Mirjam.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Henk2304 24 augustus 2017, 14:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Zie dit topic!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Mirjam, welkom op het Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Henk heeft jou een link gestuurd naar een topic waarin dit probleem uitvoerig besproken is. Ben je hiermee geholpen? 🙂 Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Mirjam, welkom op het Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Henk heeft jou een link gestuurd naar een topic waarin dit probleem uitvoerig besproken is. Ben je hiermee geholpen? 🙂 Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Ik heb helaas niks meer van je vernomen, Mirjam. Ik ga er daarom vanuit dat je geholpen bent met de link die Henk gestuurd heeft. Mocht je toch nog vragen hebben, hoor ik het graag!

Reageer