Beantwoord

App voor Smart TV LG OLED55B6V

  • 25 June 2019
  • 4 reacties
  • 618 keer bekeken

Ik heb momenteel KPN Internet + Bellen en overweeg uit te breiden naar TV kanalen er bij. Daarnaast heb ik een Smart TV LG OLED55B6V waarop ik via het KPN Wifi netwerk al prima Netflix kan bekijken via de Netflix App op de TV zelf. Ik zou graag ook de KPN TV zenders via het bestaande KPN Wifi willen bekijken op mijn Smart TV maar ik weet niet of KPN hier al een App voor heeft ontwikkeld, net als de Netflix App. Want ik wil geen extra decoder bij mijn TV plaatsen om van Wifi naar HDMI te gaan. Ik wil graag gewoon meteen draadloos kunnen bekijken via het Wifi Netwerk. Naast de LG OLED gebruik ik ook regelmatig een iPad en een Microsoft tablet. Op beide kan ik ook Netflix prima bekijken via het KPN Wifi netwerk. 2e vraag is: heeft KPN ook een App voor de KPN TV zenders die zowel op een iPad kan draaien als op een Microsoft Tablet?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 June 2019, 21:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @leaui

Op deze onderstaande link kun je daar meer info over vinden, want er is een app van KPN Interactieve TV. Alleen is het nog niet voor andere merken TV's beschikbaar:

KPN Forum:

iTV kijken zonder kastje en kabels met de KPN Smart TV app


Of op de website van KPN:

TV kijken zonder kastjes en kabels met de KPN Smart TV app


KPN Smart TV App

Reputatie 7
Badge +24
Hi Leaui, welkom hier.

Wat je Smart tv betreft is dit makkelijk te achterhalen. Zoek in de app store van je tv op KPN, als de app beschikbaar is voor je model zul je het daar kunnen vinden. Anders helaas niet.

Wat de iPad betreft is dit mogelijk vanaf iOS versie 10. Op de Microsoft tablet kan dit niet als daar Microsoft Mobile op draait, de app voor Microsoft wordt niet meer ondersteund. Je kunt wel testen of je dit via de browser werkt. Ga dan naar https://www.interactievetv.nl/, krijg je dan een foutmelding? Welke tablet is dit van Microsoft, welk model/typenummer? Dan kan ik kijken of ik daar iets meer duidelijkheid over kan geven.

Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Leaui, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Vanaf vandaag ook een smart tv app voor LG tv.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-breidt-kijken-zonder-kastje-uit-smart-tv-app-op-lg-televisies/

Ik hoop dat men nu gaat werken aan een app voor de Sony tv