Beantwoord

apparatuur al terug gestuurd, toch een herrinnering gehad

  • 14 April 2021
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik krijg een mail met een herrinering om apparatuur terug te sturen, maar heb dat allang gedaan. Netjes alles bij elkaar in de meegeleverde doos.  
 

Mvg Toine

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 15 April 2021, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom op het forum @Toinevd78. Als je een herinnering krijgt is er ergens in onze systemen iets niet goed afgemeld. Ik wil dat graag voor je regelen. Zou je jouw profiel willen invullen en mij een seintje willen geven? 

I krijg een aanmaning dat de apparatuur (modem) nog niet terug gestuurd is, maar dat is 3-4 weken geleden reeds gebeurt.

Reputatie 7
Badge +19

Dat is natuurlijk niet leuk @Skylight. Dat we jou daar mee dan nu lastig vallen. Als jij jouw profiel invult en mij een seintje wil geven in dit topic? Dan noteer ik hier dat alles retour is, en dat je geen herinneringen meer hoeft te ontvangen. 

Ik heb een herinnering gehad dat ik apparatuur moet terug sturen, echter heb ik dit op 18-03-2022 reeds gedaan.

Ik heb een herinnering gehad dat ik apparatuur moet terug sturen, echter heb ik dit op 18-03-2022 reeds gedaan.

Hallo @RAW65 vooral het verzendbewijs zéér goed bewaren.