Beantwoord

Apparatuur controleren en omruilen

• 21 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 877 keer bekeken

Hallo,

Ik heb geprobeerd om via de service tool Apparatuur controleren en omruilen mijn oude VIP 1853 om te ruilen zodat ik Glas-HD en Netflix kan gebruiken. Maar volgens de tool krijg ik na het invullen van de laatste drie cijfers van je rekening nummer de melding:

Uit onze administratie blijkt dat je (mogelijk) geen Interactieve TV van KPN hebt. Je kunt daarom geen gebruik maken van deze Servicetool.

Gezien ik al sinds 2012 gebruik maak van iTV van KPN lijkt er iets fout te gaan :?

Hoe nu verder ?

Gr. Robin
icon

Beste antwoord door Joran 29 augustus 2016, 15:31

Robin laat in privébericht weten dat de omruil is geslaagd, alles werkt nu naar behoren 🙂 Over de fout in de tool heb ik helaas nog geen terugkoppeling ontvangen, dit wordt verder uitgezocht.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Da's apart. Zeker als je gebruik maakt van automatische incasso zou het geen probleem moeten zijn. Je kunt het later nog eens proberen. DIT is de directe link van de tool.

Je kunt wachten tot iemand van webcare (moderator) zich hier meldt. Die kan het ook voor je regelen. De wachttijd is tot 24 uur.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Robin! Gek dat de tool dit verkeerd ziet. Ik kijk dit voor je na en zorg dat er een nieuwe ontvanger jouw kant op komt. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +28
Robin laat in privébericht weten dat de omruil is geslaagd, alles werkt nu naar behoren 🙂 Over de fout in de tool heb ik helaas nog geen terugkoppeling ontvangen, dit wordt verder uitgezocht.

Reageer