Beantwoord

Voedingskabel tv-ontvanger past niet meer?

  • 5 May 2019
  • 6 reacties
  • 601 keer bekeken

Goedemiidag,

De voedingskabel past niet meer in de tv ontvanger .
Graag willen wij deze omruilen. Kan dit via deze site??
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 May 2019, 08:29

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @MEggert

Wat vervelend dat de voedingskabel niet meer in de TV ontvanger past, wat is er gebeurd nu dat ie niet meer past?
Zou je dat even kunnen toelichten, eventueel 1 foto van de ontvanger (achterkant), en het stekkertje?
Het pinnetje in de adapter is afgebroken. Hij past dus niet meer in de tv ontvanger.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @MEggert. Welkom op het forum. Wat vervelend dat het pinnetje is afgebroken van de adapter. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om alleen de adapter te vervangen. We ruilen altijd de tv-ontvanger en stroomadapter tegelijk om. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik een nieuwe toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Bedankt voor uw antwoord.

Ik heb ondertussen de gegevens ingevuld.
Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe tv-ontvanger naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Primera in Losser) gestuurd. Je kan het pakketje morgen ophalen. Wil je de oude tv-ontvanger (incl. defecte voedingsadapter) verpakt in een doos meenemen naar het servicepunt en voorzien van het retouradres: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn ovv. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat de nieuwe tv-ontvanger het probleem heeft verholpen. Anders weet je ons te vinden!

Reageer