Beantwoord

Apple Tv

• 14 juli 2018
  • 28 reacties
  • 1170 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 1
“Weet dat ik net als jij gewoon klant ben van KPN ”
Ben ik dus opgehouden met lezen.

Ik wacht wel tot dat KPN wel met een reactie komt. Of niet ?
Ik kijk in elk geval verder en zie wat er op mijn pad komt
Reputatie 1
Hoi Paijm003, welkom op het forum. Nee, met Apple TV zal dit niet werken. Min advies is om het via een Chromecast te doen, kost nog geen € 40.- en je kunt het vanaf iOS 10 op alle Apple apparaten streamen. De Chromecast plug je in de HDMI poort van je televisie en streamen maar, voorwaarde is wel dat je WiFi op die locatie hebt van minimaal 8 á 10 Mbit.

Loopt KPN nou gewoon Chromecast aan te bevelen in plaats van gewoon naar mensen te luisteren?

Ja, in dit geval wel aangezien Apple TV niet wordt ondersteund. We proberen mee te denken en met een oplossing te komen, gelukkig in dit geval ook naar tevredenheid van de klant zo te lezen. ;)

Veel gekker moet het niet worden. “Klant is koning”
Wie betaalt bepaalt.
Reputatie 7
Badge +15
Hoi Paijm003, welkom op het forum. Nee, met Apple TV zal dit niet werken. Min advies is om het via een Chromecast te doen, kost nog geen € 40.- en je kunt het vanaf iOS 10 op alle Apple apparaten streamen. De Chromecast plug je in de HDMI poort van je televisie en streamen maar, voorwaarde is wel dat je WiFi op die locatie hebt van minimaal 8 á 10 Mbit.

Loopt KPN nou gewoon Chromecast aan te bevelen in plaats van gewoon naar mensen te luisteren?

Ben ik volledig met je eens, tot een bepaalde
Ja, in dit geval wel aangezien Apple TV niet wordt ondersteund. We proberen mee te denken en met een oplossing te komen, gelukkig in dit geval ook naar tevredenheid van de klant zo te lezen. ;)

Veel gekker moet het niet worden. “Klant is koning”
Wie betaalt bepaalt.

Volledig met je eens, klant is koning tot op zekere hoogte. Voor ons is Apple TV simpelweg niet aantrekkelijk, kwestie van vraag en aanbod. 'Wie betaalt bepaalt'. Wederom met je eens, jij mag zelf bepalen wat je met deze informatie gaat doen. 😉

Reageer