Beantwoord

Apple tv Live TV

• 1 juni 2017
  • 54 reacties
  • 2483 keer bekeken

Toon eerste bericht

54 reacties

Hoi,

Ik dacht kom ik zal eens reageren.
Toen bedacht ik dat mijn dat arrogantie zo groot is dat reinventor er onpasselijk van zou worden.
Dus reageer ik maar niet.

Of heb ik nu toch gereageerd ?😂

Ben jij KPN of een moderator hier dat je je zo aangesproken voelt? Of is dit gewoon hoe dit forum werkt, en ga ik dat de volgende keer als antwoord geven als een KPN-medewerker me hiernaar toe verwijst? Totale verspilling van tijd blijkbaar waarbij je door andere forumgebruikers belachelijk wordt gemaakt omdat je een andere mening hebt.

Hallo KPN,

Ik hoor dat in de volgende update van de Apple tv
Er LIVE TV bijzit ?dat kan beteken dat mensen zoals ik? die een Apple tv hebben ook gebruik kunnen maken van jullie aanbod aan zenders!?

Is dit geen goed idee?
Dat word om de tafel met Apple ?Ha Kim, leuk dat je meedenkt! Ik verwacht net als Robin, niet dat het op korte termijn gaat komen. Hou het forum in de gaten, mocht het er ooit van komen, dan zal je het hier zeker lezen.
Hoi,
de houding van KPN valt me hier bitter tegen. Antwoorden als “koop je toch gewoon een Chromecast” en nu weet wijzen naar de “houding van Apple”. Drogredenen.
Ik mis het klant gerichte.
Ik overweeg nu zeer zeker een overstap naar T-Mobile of Ziggo. Die maken hier wél werk van.

Jammer. Een gemiste kans!

Ik ben het helemaal met je eens!
KPN werkt bijna nergens aan mee!
Het begint me duidelijk te worden, dat ze liever alles alleen doen😡😡
Reputatie 7
Stop eens met dat kleineren van de Apple TV.
Hoe kom je er toch bij dat ik Apple TV kleineer?
Mijn uitspraken zijn gewoon gebaseerd op de feiten en daar kan ik helaas niets aan veranderen. Dat Apple TV in Nederland niet aanslaat dat kan ik ook niet helpen.
Dat de verkoopcijfers tegenvallen is algemeen bekend en dat zal ook vast en zeker een reden hebben. Het is uiteraard jammer voor de relatief kleine groep die zo'n apparaat bezit dat de ontwikkelingen niet wat harder gaan, maar je zult als bedrijf (KPN) toch echt de focus moeten houden op de (potentiële) klant om succesvol te kunnen zijn.
Gelukkig hebben de andere Nederlandse providers wel oog voor de klant met een Apple TV. Blijkbaar is KPN te klein om zich op meerdere dingen te kunnen focussen.

Reageer