Beantwoord

Apple TV voor kpn iTV

• 4 juli 2018
  • 19 reacties
  • 9681 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Is al bekend wanneer KPN komt met Apple TV ondersteuning? Want dan kan ik die afschuurlijke iTV boxen de deur uit sturen!

NPO heeft nu ook een app en ook NL ziet is beschikbaar. Als dit zo door gaat kan ik naar ieder concurrent over stappen van KPN omdat die allemaal Apple TV ondersteunend waar KPN dit nog niet heeft!

Wanneer gaat KPN deze drie jaar oude technologie eindelijk ondersteunen! Zodat ik met een goede TV box TV kan kijken omplaats met die waardelozer KPN iTV box?
icon

Beste antwoord door Bart_Z 11 juli 2018, 08:42

Dat is natuurlijk spijtig om te lezen. Er wordt wel degelijk gekeken naar de mogelijkheden, maar dat is dan voor nu alles wat ik er over kan vertellen. Ik hoop dat het in de toekomst komt. Wanneer het daadwerkelijk op de planning komt dan zal dat zeker naar buiten gebracht worden.
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Is al bekend wanneer KPN komt met Apple TV ondersteuning? Want dan kan ik die afschuurlijke iTV boxen de deur uit sturen!

NPO heeft nu ook een app en ook NL ziet is beschikbaar. Als dit zo door gaat kan ik naar ieder concurrent over stappen van KPN omdat die allemaal Apple TV ondersteunend waar KPN dit nog niet heeft!

Wanneer gaat KPN deze drie jaar oude technologie eindelijk ondersteunen! Zodat ik met een goede TV box TV kan kijken omplaats met die waardelozer KPN iTV box?
Ik ben bang dat dat er niet gaat komen, het marktaandeel van Apple TV is in Nederland heel laag en dalende. Hierdoor is het helemaal niet interessant voor app developers om in dat platform te investeren
Zie ook: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/appletv-icm-itv-133779/index1.html#post634007
Reputatie 4
Badge +3
T-Mobile heeft zojuist een Apple TV applicatie gereleased, waarmee naar hun ip TV aanbod gekeken kan worden.

https://newsroom.t-mobile.nl/appletv/

Dat doen ze vast niet als er geen klanten voor zijn...
Reputatie 3
Badge +5
Hoi stardust, Inmiddels is er wel via de app ondersteuning voor de Chromecast. Helaas nog geen ondersteuning voor Apple tv. Wie weet op termijn. Maar officieel is hier niks over bekend helaas.
Dan wordt inderdaad de overstap naar concurrent gemakkelijk gemaakt. Steeds meer tv-apps maar KPN blijft volharden aan oude kastjes
Reputatie 3
Badge +5
Dat is natuurlijk spijtig om te lezen. Er wordt wel degelijk gekeken naar de mogelijkheden, maar dat is dan voor nu alles wat ik er over kan vertellen. Ik hoop dat het in de toekomst komt. Wanneer het daadwerkelijk op de planning komt dan zal dat zeker naar buiten gebracht worden.
Reputatie 2
Ik kijk hier nu een tijdje of er al wat schot in de zaak zit, maar steeds ontwijkende antwoorden van KPN. Ik vind dit dan ook erg jammer dat er niet naar (betalende) klanten geluisterd word en minachtend wordt gedaan.
Ik kan op dit moment helaas nog niet van kabelaar veranderen, maar vind het goed om te zien dat meneen overwegen om dit ook te doen. Vanwege deze reden
Reputatie 7
Ik vind dit dan ook erg jammer dat er niet naar (betalende) klanten geluisterd word en minachtend wordt gedaan.Waar wordt er dan minachtend gedaan?
Reputatie 2
Heb ik al eerder uitgelegd; er wordt door meerdere mensen iets verzocht, namelijk om app voor de Apple TV. KPN blijft stug volhouden door niet aan te geven dat dit gaat komen. Sterker nog: deze app komt er “gewoon” niet. Ook blijkt hier en uit andere fora, dat er wél vraag naar is.
Wijzen naar de verkoopcijfers wordt er gedaan, ja.
Maar er wordt niet geluisterd naar klanten. Klanten lopen dus wel om deze reden weg.
Reputatie 7
KPN blijft stug volhouden door niet aan te geven dat dit gaat komen. Sterker nog: deze app komt er “gewoon” niet.Ik weet niet of die app zal gaan komen, al schat ik de kans daarop laag in.

Wijzen naar de verkoopcijfers wordt er gedaan, ja.Niet door KPN, maar het is natuurlijk wel een valide punt aan te geven dat de verkoopcijfers van Apple TV ver achterblijven op die van ChromeCast en smart TV. Dat speelt mijns inziens vast en zeker een rol in de besluitvorming.

Ook blijkt hier en uit andere fora, dat er wél vraag naar is.Die vraag is er zeker, maar die vraag is heel erg klein.

Maar er wordt niet geluisterd naar klanten.Ik hoop dat je door hebt dat het een puur commerciële afweging is die KPN maakt en dat heeft mijns inziens niets te maken met "niet luisteren".
Ook ik wacht met smart op de mogelijkheid om naar Apple tv te streamen, zodat ik de ontvanger va KPN kan doen laten verdwijnen. Als Apple gebruiker wil je gewoon geen Google chromecast in huis hebben. Hoe moeilijk kan het zijn? Met de Canal digital app gaat het prima!
Hier idem dito. Zodra Ziggo zijn app klaar heeft stap ik over. Ik wil gewoon 1 app waar alles op zit/mee kan.
AirPlay-ondersteuning zou al fijn zijn
Ook wij wachten hier al lang op.
Toen wij begonnen met iTV kon je wel van ipad doorsturen na apple tv echter was dit maar van korte duur.
Missen deze mogelijkheid nu ook echt wil geen kastje aan de muur lang de tv hebben hangen.
Reputatie 7
Ook wij wachten hier al lang op.
Toen wij begonnen met iTV kon je wel van ipad doorsturen na apple tv echter was dit maar van korte duur.
Missen deze mogelijkheid nu ook echt wil geen kastje aan de muur lang de tv hebben hangen.
Ben je dan wel bereid om een lagere beeldkwaliteit te accepteren?
De beeldkwaliteit van iTV is immers lager dan die van de TV ontvangers en dat zal ook wel zo blijven.
oke
Dat het beeldkwaliteit wat minder is maakt mijn voor deze t.v. Niet uit. Betreft een klein scherm en wordt in de regel niet lang achter elkaar gebruikt.
Reputatie 7
Dat het beeldkwaliteit wat minder is maakt mijn voor deze t.v. Niet uit. Betreft een klein scherm en wordt in de regel niet lang achter elkaar gebruikt.
Tegenwoordig kan je eenvoudig casten naar een Chromecast of Android TV.
Dat weet ik echter hebben wij het over een simpele kleine t.v. en hebben wij hier al een apple tv bij.
Reputatie 7
Dat weet ik echter hebben wij het over een simpele kleine t.v. en hebben wij hier al een apple tv bij.
En dat zal dus niet gaan lukken.
Ik heb nog niet vernomen dat KPN zelfs ook maar plannen heeft om een app voor Apple TV te ontwikkelen.
Ik zie ook niet zo snel gebeuren dat de iTV app Airplay zal gaan ondersteunen en al helemaal niet wetende dat Netflix de ondersteuning van Airplay heeft stopgezet.
Reputatie 3

Hoi , dit is nu al een jaar geleden.
kan kpn hier nog een reactie op geven wanneer we een apple TV (4k) app kunnen verwachten ?
steeds meer providers bieden dit aan, alleen bij KPN blijft het stil

Reageer