Beantwoord

Knoppen voor apps op afstandsbediening TV niet op de KPN afstandsbediening

  • 18 January 2020
  • 3 reacties
  • 393 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb een nieuwe tv en ook de afstandsbediening.

Nu heb ik de kpnafstandsbediening ( vanaf nu a.b ) geprogrammeerd, maar de nieuwe a.b heeft apps die ik niet op de kpn a.b kan vinden.

Is het nu de bedoeling dat ik de twee a.b 's, naast elkaar gebruik of heb ik iets niet goed gedaan of begrepen ? 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 19 January 2020, 18:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Peter! Ik heb de titel van dit topic aangepast voor de vindbaarheid. Wat gaaf dat je een nieuwe TV hebt! :grin:  Bevalt hij? Als ik het goed begrijp zitten er op de afstandsbediening van de TV knoppen waarmee je direct apps kunt openen en deze knoppen zitten niet op de KPN afstandsbediening? Als dit het geval is en je wilt deze apps direct met één druk op de knop openen, dan raad ik je inderdaad aan om de afstandsbedieningen naast elkaar te gebruiken. Onze afstandsbediening gaat niet over de apps van de TV zelf. :slight_smile:

Reputatie 3
Badge +1

Hallo Sanne 

Ja, ik had al zo'n donkerbruin vermoeden. De monteur die het toestel ophing bevestigde het en nu jij.

Weet je misschien iets over eventuele  KPN plannen voor 4 K uitzendingen voor de zomer; E.K voetbal; olympische spelen misschien. Het is wat jammer om een 4 K t.v op halve kracht te hebben draaien.

Bedankt voor jouw antwoord.

Peter.

Reputatie 7

Hoi @petersteinmeije, Sanne is vrij daarom reageer ik even namens haar. Op dit moment is er nog niets bekend over hoe die evenementen uitgezonden zullen worden. Mocht er iets bekend over worden zullen we dat natuurlijk delen :slight_smile:

Reageer