apps android ITV online

• 7 augustus 2012
  • 9 reacties
  • 13673 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ha alleen,

Vandaag update van de apps ITV online zodat ook android gebruikers zonder adroid 3.0 TV kunnen kijken op hun mob.telelfoon.

Helaas na de update  loopt de app gelijk vast bij openen. In de Play Store wel meer reacties. Ik gebruik de Galaxy Tab 7. Meer ervaringen mee dat de app vst loopt ?

9 reacties

Badge
 op 07-08-2012 22:55

Vandaag werd ik verrast met een update van versie 1.4 naar versie 2.0.

En toen liep de boel vast. Ik krijg na 98% de melding dat de toepassing proces.kpn.epg onverwachts is gestopt.

Na een keer of 5 opnieuw proberen geef ik eer de brui aan.

Waar vind ik de oude versie? 

Reputatie 7
Badge +3
Beste jan_van_ek en mariodings,

Uw vragen zijn uitgezet, zodra er informatie is omtrent uw vraag zal ik het berichten in dit topic.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 1
Badge
Bedankt Cornelis

Zou fijn zijn als dit spoedig gebeurd aangezien ik de app. vaak gebruikte.

Is het mogelijk om de app. voor de update nog te downloaden ?

Deze is dan wl zonder tv kijken maar de programma gids en opnamen plannenwerkte prima.

Nu is de app helemalniet te openen n.l..

Badge
Ik heb nog ergens een oude versie teruggevonden! Het is Versie1.4 

Ik ben er weer blij mee, en heb voor de zekerheid deze APK diep in mijn archieven gestopt.

Installeren? Kopieer het bestand naar je tablet, eventueel via je SD-kaart. En klik, klik, installeren en gebruiken.

Natuurlijk moet je weer als vanouds een paar minuten geduld oefenen voor alles binnen is.

Reputatie 1
Badge
Kijk ! Daar zijn we dus heel blij mee !. Bedankt !

Nou nog hopen dat Cornelis met een def. oplossing komt dat we ook weer kunnen TV kijken op onze öudere" Androids

Reputatie 1
Badge
Nog even ter aanvulling. Als je de applicatie geinstalleerd hebt moet je deze wel even via de Play Store aanpassen dat "automatisch bijwerken toegestaan" uit staat. Even vinkje weghalen dus !

Anders heb je zoals ik de volgende dag weer de nieuwe (niet werkende) versie  erop staan :D

Reputatie 7
Badge +8
welk bedrijf maakt die apps eigenlijk of doet kpn dat zelf?

alle andere apps zoals uitzending gemist, SPBTV, ZDF RTLXL werken gewoon onder android 2.x blijf het slecht vinden dat dit probleem al maanden duurt en maar niet wordt opgelost.

Reputatie 1
Badge
Lijkt me niet zelf aangezien er geen verdere apps zijn van KPN. Niettemin is het natuurlijk als je een app op de markt brengt deze wel moet werken. Heel veel telefoons werken nog op Android 2.x aangezien veel telefoon fabrikanten bij een nieuwe versie van bv android 3.x en 4.x de consument "vergeet" die toestellen hebben op Android 2.x (geld is toch al in de pocket en ze hebben liever dat wij een nieuwe foon aanschaffen). Dit kan voor ontwikkelaars van  apps natuurlijk wel lastig zijn natuurlijk.

Badge
Ik ben helemaal afgehaakt. Ook de "oude" versie geeft nu problemen. Zodra ik moet inloggen loopt de boel vast. Voor mij dus exit met die app. 

Ik heb het vandaag zien werken met een nieuwe S3 en dat wil wel snel en mooi gaan. (dus nog maar even doorsparen)

Reageer