Beantwoord

Apps in combinatie met de radio

  • 15 November 2019
  • 5 reacties
  • 361 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik luister regelmatig radio via de decoder , meestal naar 1 van de Stingraykanalen. Als je dit doet dan wordt je beeld zwart en verschijnt er een steeds verspringende tekst. Op zich niks mis mee. Maar toen bedacht ik me dat ik ook apps in het menu heb zoals bv het haardvuur en een aquarium. Dus dacht ik dat het wel leuk is om dan met het geluid van de radio deze apps op het scherm te zetten. Ik weet niet of het tegenwoordig nog echt nodig is met de huidige schermen dat er een soort van screensaver achter loopt maar zo'n zwart beeld is toch ook niet alles. Maar tot mijn lichte verbazing wil dit niet met deze 2 apps. Met diverse andere apps wil het wel maar juist met deze 2 niet. Nu snap ik het nog wel een beetje van het haardvuur aangezien daar een geluid bij zit maar het zou toch wel leuk zijn geweest als het mogelijk was geweest. 

KPN is niet zelf verantwoordelijk voor de apps denk ik maar misschien dat ze toch eens er over na kunnen denken en de appmaker benaderen? 

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 19 November 2019, 11:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @SikkeHelder78, goed voorstel! Niet de eerste keer dat ik 'm voorbij zie komen, maar wel enige tijd geleden. Ik zal 'm doorspelen naar de betreffende afdeling. Betekent overigens niet dat dit (binnenkort) ook daadwerkelijk een realiteit gaat zijn, maar niet geschoten….

In veel gevallen is KPN i.c.m. andere partijen verantwoordelijk voor het implementeren en functioneren van apps op de tv-ontvanger. Dus een beetje van beide...

Hmm, hier staat de tv niet eens aan met een radiokanaal. Lijkt me ook niet nodig. Zelfs niet met een soundbar. Alleen als je echt alleen maar een tv hebt. Maar het geluid vind ik dan te 'brak’ van zo'n platte tv om radio (muziek dus) te luisteren.

Reputatie 4
Badge +1

Hmm, hier staat de tv niet eens aan met een radiokanaal. Lijkt me ook niet nodig. Zelfs niet met een soundbar. Alleen als je echt alleen maar een tv hebt. Maar het geluid vind ik dan te 'brak’ van zo'n platte tv om radio (muziek dus) te luisteren.

En wat voegt dit toe ? 

Dat je dat niet snapt….

Laat gerust je redelijk stroomvretende scherm aan als je alleen geluid hebt hoor :rolling_eyes: .

(maar laat dus verder maar.)

Reputatie 4
Badge +1

Dat je dat niet snapt….

Laat gerust je redelijk stroomvretende scherm aan als je alleen geluid hebt hoor :rolling_eyes: .

(maar laat dus verder maar.)

Nee ik snap dat niet . Ik stel een vraag waar ik behoefte aan heb en heb er geen poll bij gedaan wie er voor of tegen is . Met wat voor reden ik mijn tv gebruik als radio is geheel aan mij en ik hoef geen verantwoording voor mijn stroomverbruik aan jou af te leggen. En misschien vraag jij je af waarom ik zo kribbig op jouw antwoord reageer ? Kijk dan ons verleden maar eens terug ! Jij hebt er blijkbaar een handje van om vragen van anderen af te doen als onzin en domme vragen omdat jij er zelf geen behoefte aan hebt. Ik zeg je nogmaals , reageer dan niet ! Haal je reactie quota maar ergens anders.Â