Beantwoord

Apps in Méér TV zelf kiezen?

• 1 juni 2017
  • 4 reacties
  • 1081 keer bekeken

Je hebt verschillende apps op KPN tv maar Kun je als klant misschien ook aangeven wat voor apps je er op wilt
Want zou heel graag spotify willen want dan Kun je sommige nummers gwn doorspoelen en dat kan op tv niet
icon

Beste antwoord door Paul_ 3 juni 2017, 12:48

Hoi Sabine, welkom op het forum. Leuk dat je je hier meldt. Je mag je wensen hier altijd doorgeven natuurlijk. 🙂 Maar je kan niet zelf bepalen welke apps er beschikbaar zijn via Méér TV. Zoals wjb al aangeeft is een Spotify app vaker genoemd. Ik hoop ook dat ie komt maar daar is nog geen duidelijkheid over. Ik weet wel dat we dat niet "zomaar" mogen toevoegen. Dat moet in overeenstemming met Spotify zelf. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Nee, in MéérTV kan je niet zelf aangeven welke apps je daar wilt hebben.
Wat dat betreft zijn we overgeleverd aan dat waar KPN meerwaarde in ziet.
Je bent absoluut niet de eerste die graag Spotify zou zien en het is dan ook te hopen dat KPN zal overwegen Spotify beschikbaar te stellen.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Sabine, welkom op het forum. Leuk dat je je hier meldt. Je mag je wensen hier altijd doorgeven natuurlijk. 🙂 Maar je kan niet zelf bepalen welke apps er beschikbaar zijn via Méér TV. Zoals wjb al aangeeft is een Spotify app vaker genoemd. Ik hoop ook dat ie komt maar daar is nog geen duidelijkheid over. Ik weet wel dat we dat niet "zomaar" mogen toevoegen. Dat moet in overeenstemming met Spotify zelf. 🙂
Het is in mijn ogen sowieso vreemd dat KPN een aantal apps beschikbaar stelt, waar verder niks in te kiezen valt. Wat heb ik aan een app waarmee je een aquarium of vuurtje op je scherm kunt krijgen bijvoorbeeld. Of aan apps die voor kinderen zijn…Daarvoor in de plaats zou ik graag de mogelijkheid zien voor een paar flexibele apps die je zelf kunt kiezen. Ik ben geabonneerd op clipmyhorse, maar moet de wereld aan omwegen bewandelen om dat op tv te kunnen bekijken; idem dito voor app van Omrop Fryslan en zo heeft ieder waarschijnlijk wel wensen. Vroeger kon dat, maar de tv geeft geen software updates meer en dus is die mogelijkheid vervallen… Ik vind dat echt teleurstellend en storend.WS😪
Reputatie 7
De TV ontvanger is geen Android apparaat en het is dus ook niet zo dat je zomaar elke app daarop kunt aanbieden.

Reageer