Beantwoord

Apps lopen regelmatig vast

  • 24 November 2020
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Hallo,

We hebben hier in huis 2x de Arris VIP2952 v2 staan en op beide kastjes lopen de Netflix (geen beeld we geluid) en YouTube (wel filmpjes, maar reageert niet meer op AB) apps met enige regelmaat vast. Het enige wat dan helpt is dan uitzetten d.m.v. schakelaar aan achterzijde. Bovendien vind ik de apps behoorlijk langzaam laden, alsof het kastje niet gemaakt is voor deze taken. Nu ik er zo over nadenk, laadt het tv menu ook behoorlijk langzaam sinds de update eerder dit jaar.

Ligt dit aan het kastje (verouderd?) of zijn er dingen die ik zelf nog kan proberen?

Met vriendelijke groet,

 

Thijs Brand

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 November 2020, 14:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Thijs13 . Welkom op het forum.

Er zijn veel klachten over het trage menu maar ik herken die issues met youtube en netflix niet direct. Heb je ook al een reset geprobeerd?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.