Vraag

Apps niet vindbaar op Samsung 32LS03T

  • 13 June 2021
  • 7 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb een Samsung QLED Frame 32LS03T (2020) gekocht. De apps Netflix en Prime werken prima. Ik zou echter ook graag Videoland en wegens het niet kunnen aansluiten van een tv ontvanger, de KPN iTV app willen installeren. Deze zijn echter allebei niet vindbaar in de APP store op deze tv. Ik ben inmiddels ingelogd met een Samsung Account, maar krijg telkens “geen zoekresultaten gevonden, voer andere zoekwoorden in” en ook via de tiles zijn deze apps niet vindbaar.

Ik las dat het model na 2017 gebouwd moet zijn voor ondersteuning. Gezien het model dat ik gekocht heb ben ik in de veronderstelling dat mijn tv daaraan voldoet.

Wie kan mij helpen?

Gr. Bart


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

@Bart Harms Ik kon hem bij mij ook niet zo 1,2,3 vinden in de samsung app store. Even via de zoekfunctie op kpn zoeken. Mocht ie dan nog niet verschijnen, zit ie er niet op.

@HansaanZet ik ben inmiddels zo ver dat ik de SMART HUB zou moeten resetten. Helaas heb je daar een pincode voor nodig. Die heb ik niet zelf ingesteld (Coolblue 2e kans), dus geen idee wat de pincode is. Nu moet ik een Hulp op Afstand sessie inplannen met Samsung om de tv een volledige reset te geven. Als dat werkt, zou ik de SMART HUB moeten kunnen resetten en daarna zouden de apps zichtbaar moeten zijn.

 

Gedoe :-(

@Bart Harms En dit werkt niet bij u ? 

Smart Hub resetten

  1. Ga met de pijltjestoetsen van de afstandsbediening naar Instellingen en selecteer dit.
  2. Selecteer Ondersteuning.
  3. Selecteer Zelfdiagnose.
  4. Selecteer Smart Hub opnieuw instellen.
  5. Geef je PIN-code in en selecteer Gereed. note: De PIN-code staat standaard op 0000. ...
  6. Na afloop van de reset selecteer je OK.
Reputatie 7

... wegens het niet kunnen aansluiten van een tv ontvanger, ...

Waarom kan jij geen TV ontvanger aansluiten?

@HansaanZet de vorige gebruiker van deze tv heeft de pincode gewijzigd. Deze staat dus niet op 0000. Helaas lukt het niet om deze te resetten.

 

@wjb het eerlijkste antwoord daarop is dat deze sukkel vergeten is om een CAT5 kabel naar de plek waar deze tv staat aan te leggen. En aangezien het een strak gestucte inbouwmuur is met nis, is alsnog een kabel hiernaartoe alles behalve ideaal. Daarom liever via de app…

Reputatie 7

@wjb het eerlijkste antwoord daarop is dat deze sukkel vergeten is om een CAT5 kabel naar de plek waar deze tv staat aan te leggen. En aangezien het een strak gestucte inbouwmuur is met nis, is alsnog een kabel hiernaartoe alles behalve ideaal. Daarom liever via de app…

Maar ik hoop dat je weet dat je daarmee t.o.v. de TV ontvanger een behoorlijke teruggang in beeldkwaliteit en functionaliteit zult hebben.