Beantwoord

Arcadyan HMB2260

• 25 januari 2014
  • 8 reacties
  • 5741 keer bekeken

Reputatie 1
Kan iemand van KPN mij laten weten hoe ik mijn 2 decoders kan omruilen, ik heb de VIP1960 en de VIP1963, ik zou deze graag om willen ruilen voor 2 maal de Arcadyan HMB2260, ik heb begrepen dat dit goed werkende decoders zijn.

icon

Beste antwoord door Raul_ 27 januari 2014, 11:41

Beste gerard65259,

De HMB2260 is nog in de pilotfase. Slechts een selecte groep klanten heeft deze al in huis. Ik wil proberen of ik het voor elkaar krijg om jouw tv-ontvangers te ruilen, maar ik kan je niet garanderen dat je dan ook de HMB2260 ontvangt. Dit is namelijk nog niet helemaal geborgd in het logistieke proces. Je kan morgen alvast de Motorola 1960 gaan ruilen. De details staan in een privébericht aan jou. Ik ben benieuwd wat je krijgt.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Inderdaad, ik heb ze en ik heb glasvezel, ze zijn perfect.

Ook heel erg snel en heel erg klein.

Ik zou zeggen, bel KPN, dat gaat meestal beter en sneller.

heb geprobeerd de tuners om te ruilen, kan niet. werd er tegen mij gezegd.

heb toch wel last van de 1853 tuner beneden, dus ik wou ook graag die tuners, nee kan niet.

hoor graag van je als jou het wel lukt.

gr marcel

Reputatie 5
Badge +11
Beste gerard65259,

De HMB2260 is nog in de pilotfase. Slechts een selecte groep klanten heeft deze al in huis. Ik wil proberen of ik het voor elkaar krijg om jouw tv-ontvangers te ruilen, maar ik kan je niet garanderen dat je dan ook de HMB2260 ontvangt. Dit is namelijk nog niet helemaal geborgd in het logistieke proces. Je kan morgen alvast de Motorola 1960 gaan ruilen. De details staan in een privébericht aan jou. Ik ben benieuwd wat je krijgt.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Ik zou je uit je droom helpen, de HMB2260 zijn drama ontvangers.

Je kunt beter de oude VIP ontvangers houden!

Reputatie 5
Badge +7
Het zijn uitstekende ontvangers maar omdat u op het moment problemen ondervind zijn het ineens waardeloze ontvangers.

Reputatie 5
Badge +6
Ben het met Dreetje eens. De HMB2260 zijn uitstekende ontvangers. Niet te vergelijken met mijn vroegere VIP1963's. Ze starten heel snel op, zijn stabiel, hebben mooie menu structuur, er is redelijk snel mee te zappen en de teletekst module is mooi.

Zoals bij alle apparaten zal er best weleens een verkeerd exemplaat tussen zitten, maar de twee die ik in huis heb functioneren vlekkeloos.

Blijfen waardeloos.

Je komt er nog wel achter.. maar zoals altijd bij 'nieuwe' producten zijn ze altijd top totdat je echt achter de waarheid komt. 

Reputatie 5
Badge +6
Beste _central, ik heb die HMB2260's al maanden in gebruik (dus heel wat langer dan jij) en ze functioneren prima al die tijd. Verschil is wel dat ze bij mij op een VDSL verbinding zitten (met een V8 modem ertussen) en bij jou als ik het goed begrijp op een glasvezel. 

Reageer