Beantwoord

Arcadyan HMB2260 code voor universele afstandsbediening

  • 25 January 2019
  • 5 reacties
  • 974 keer bekeken

|Ik heb een kabelbox, (Arcadyan HMB 2260) die ik wil laten werken op een universele afstandsbediening (Philips SRU 7060/10 ).
Ik krijg echter geen enkele code die werkt. Iemand een idee???? (4714 werkt ook niet)
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 January 2019, 10:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Musicman, welkom op het forum! Ik heb niet zoveel verstand van universele afstandsbedieningen, maar ik weet van andere topics dat bij het instellen van de Harmony universele afstandsbediening gekozen moet worden, qua type ontvanger, voor de Motorola in plaats van de nieuwere Arcadyan of Arris. Daarmee komt er dan vaak een code die wel werkt. Wellicht is het voor deze Philips vergelijkbaar.
Helaas werken deze codes ook niet...... Het kan toch niet zo zijn dat hij bij iedereen met een Arcadyan niet werkt???? De Philips SRU 7060 is een veel verkochte afstandsbediening, en volgens mij heeft zeker 1 op de drie nederlanders een Arcadyan netwerkkastje.........

Al een code kunnen vinden musicman? Ik ben nog op zoek...

Heb het inmiddels opgegeven, en de afstandsbediening de deur uit gedaan. Er liggen er nou ouderwets weer twee op de salontafel…….

 

Jammer! Evengoed dank.

Â