Beantwoord

Arris 2952 aan/uitzetten met afstandsbediening

  • 19 April 2019
  • 15 reacties
  • 503 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,
Ik heb een Arris 2952 kastje van KPN. Tot voor kort kon de deze met de KPN afstandsbediening aan/uitzetten. Dit werkt niet meer. Het is een kleinigheid want je kunt hem ook handmatig bedienen maar ik ben toch wel benieuwd of dit te verhelpen is. In de handleiding zag ik zo snel niet dat er een reset knop op de Arris 2952 zit.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 April 2019, 21:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Welkom op het KPN Forum!

Aaai, dat is een vervelend probleempje. Heb je toevallig al je klantgegevens aan je profiel toegevoegd? Waarschijnlijk is het probleem na het vervangen van een afstandsbediening opgelost:
https://forum.kpn.com/settings/profile

KPN wil nog wel eens in dit soort situaties een afstandsbediening opsturen.

Stel dat dit niet lukt denk ik dat de mediabox omgeruild moet worden, maar eerlijk gezegd denk ik dat 't niet zo ver hoeft te komen 🙂

Zelf ben ik bang dat een factory reset dit niet verhelpt.
Reputatie 1
Bedankt voor de reactie. Kan ik zelf eventueel een factory reset uitvoeren? En hoe gaat dat dan?
Reputatie 7
Badge +22
Bedankt voor de reactie. Kan ik zelf eventueel een factory reset uitvoeren? En hoe gaat dat dan?
Beste @tomtom1919, hier heb je een link, daar wordt precies beschreven hoe je het kunt resetten.
Reputatie 1
Bedankt voor de link. Ik ga het proberen.
Reputatie 7
Badge +22
Bedankt voor de link. Ik ga het proberen.
Beste @tomtom1919,

Laat je het dan even weten of het gelukt is?
Hoi @tomtom1919 . Je bent al goed op weg geholpen door @SjorsK en @Dennis Schreve , lees ik.
Mocht de reset het probleem niet oplossen stuur ik graag een nieuwe afstandbediening. Vermoedelijk zit daar dan het euvel. Laat je weten of de reset gewerkt heeft?
Reputatie 1
Vandaag veel weg geweest dus nog niet getest. Er wordt nu TV gekeken maar ik zal het morgen (20 april) beslist doen. Een heel vriendelijk aanbod van Erwin trouwens en morgen stuur ik een berichtje.
Reputatie 1
De reset heb ik uitgevoerd. Jammer genoeg werd het probleem hiermee niet opgelost.
Ai, wat jammer. Dan zit het waarschijnlijk in die afstandbediening. Ik wilde je eentje sturen maar toen zag ik dat je je profiel nog niet had ingevuld.
Kun je dat voor mij doen en mij een seintje geven? Dan krijg je een nieuwe afstandbediening! 🙂
Tja, heel eenvoudig: als het ledje op de afst.bed. oplicht bij betr. knop dan werkt de a.b.
Licht ie niet op dan werkt het knopje op de a.b. niet. En dient de a.b. vervangen te worden 😉
Reputatie 1
Hoi Erwin,
Het profiel is nu ingevuld.
Komt voor de bakker, @tomtom1919 ! ;-)

Er is een nieuwe onderweg. Die valt eerdaags door de brievenbus!
Reputatie 1
Prima service. Bij voorbaat bedankt.
Reputatie 1
En? Ja hoor, het was inderdaad de afstandsbediening..
Gelukkig maar! Eind goed al goed. Mocht in de toekomst iets zijn, weet je ons te vinden. 🙂