Vraag

Arris 2952 tv ontvanger defect na onweer

  • 19 May 2019
  • 4 reacties
  • 253 keer bekeken

Tijdens een zware onweersbui ging de TV op zwart en na wat controles bleek dat de ontvanger het niet meer doet. Heb er gelukkig 2 en nadat ik de andere heb aangesloten kunnen we weer tv kijken. Graag advies wat te doen met de defecte tv ontvanger? Het gaat om de Arris VIP2952 met serie nummer: M11517TWC267.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen wel kom op het forum henry62 door gratis bellen kpn 0800 0402 dan komt het zeker goed voor omruilen kapotte decoder door onweer .
Hallo @henry62 ,
Ik hoop voor je dat KPN de decoder gratis omruilt, want dat deze defect is geraakt is aan jezelf te wijten, bij zeer slecht weer altijd de stroom af van dat soort apparaten.
De meeste verzekeringen betalen bijvoorbeeld ook niet uit bij defecten door eigen schuld.
De enige kosten die er evt. zijn is afleverkosten aan de deur: € 10.
Bij afhalen op PostNL punt is het gratis.
In beide situaties: Tegelijk afgeven defecte incl. adapter in doosje.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @henry62 Heb je inmiddels al contact gehad? Ik kijk natuurlijk graag met je mee als dat nog nodig is. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer