Vraag

Arris 4k ontvanger

  • 15 November 2019
  • 4 reacties
  • 252 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Ik heb de nieuwe Artis 4K ontvanger gekregen. Deze geïnstalleerd maar na een half uur weer gauw terug gegaan naar de Zte 4K ontvanger. De nieuwe ontvanger geeft vaak een zwart scherm tussendoor en een streperig beeld. Dus geen verbetering maar een verslechtering. Met de Zte 4K heb ik deze problemen niet. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@R.F Welkom op het forum, wat vervelend om te horen dat de nieuwe Arris tv ontvanger nog niet naar behoren werkt. Mag ik vragen hoe het kan dat je beide ontvangers nog hebt? Normaal gesproken moet je namelijk de oude omruilen voor de nieuwe ontvanger, in dit geval komt het natuurlijk wel mooi uit. Een overbodige vraag wellicht maar is je nieuwe tv ontvanger op precies dezelfde manier aangesloten als de oude? En zijn ook alle kabels nagelopen? Mocht dit allemaal nagelopen zijn dan zou voor de zekerheid ook de software even opnieuw geïnstalleerd kunnen worden. Zou je ook je forum profiel willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of ik iets voor je kan betekenen. 

Bedankt voor de reactie.

Ik heb de nieuwe ontvanger ontvangen naar aanleiding van de volgende mail:

U kunt Interactieve TV kijken in 4K kwaliteit en hebt daarbij één 4K tv ontvanger gekregen. In het abonnement heeft u voortaan recht op 2 tv ontvangers in 4K. Daarom sturen we u gratis de nieuwste 4K ontvanger toe, zodat u op 2 televisies in de beste kwaliteit televisie kunt kijken.

Het is dus een vervanging voor een oudere Zte ontvanger. Ik heb totaal 3 ontvangers.

Om hem uit te proberen had ik hem even vervangen met de Zte 4K.  Ik heb hem met dezelfde kabels aangesloten waarmee ook mijn Zte 4K is aangesloten. Dit zijn trouwens nieuwe kabels want ik heb nog niet zolang het 4K abonnement. Het leek in eerste instantie goed te gaan, totdat na een tijdje steeds vaker even een volledig zwart scherm voorbij kwam. Tevens begon het beeld streperig te worden.  Ik heb toen de Zte 4K weer terug geplaatst en het probleem was direct weer weg. Ik zal de software nogmaals laten installeren en kijken of dat helpt.

Reputatie 7
Badge +15

@R.F Bedankt voor de update. Dit is een duidelijk verhaal, vreemd dat het in eerste instantie goed leek te gaan maar later toch niet. Zou je mij kunnen laten weten of de software update het probleem heeft opgelost? 

Reputatie 7
Badge +15

@R.F Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!