Vraag

arris kastje wil niet goed opstarten

  • 1 March 2021
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Het kastje is al enige tijd niet gebruikt. Nu wilde ik e.e.a. Weer opstarten maar krijg storing op de TV, die wel goed is.

is er een mogelijkheid om het kastje te ruilen in uw winkel in de Donkerstraat te Harderwijk....


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Frits Gerritsen Heb je hier al hulp bij gekregen? Omruilen in een winkel kan niet: als iets defect is, kunnen we dat via deze of via de klantenservice regelen en vervangende apparatuur opsturen. Maar dan moet wel duidelijk zijn wat er aan de hand is. Kun je iets meer toelichting geven? Wat voor een storing ervaar je? 

Bij het opstarten, na een tijdje te zijn afgesloten, wordt het menu opnieuw geladen.

Daarbij ziet men 3 of 4 balkjes gaan kleuren eerst groene en uiteindelijk de laatste. Bij dit kastje worden alle kleuren in één keer weergegeven en gaat alles brommen en piepen. Op de televisie zijn dan paarse blokken en balken te zien. Ik heb van alles geprobeerd, bijv. de kabels gecheckt, is alles goed aangesloten, zit de diverse kabels goed in het Arris kastje enz. maar geen enkele verbetering.

Dit heb ik afgelopen maandag ook allemaal verteld en werd mij meegedeeld dat er zo snel mogelijk een ander kastje zou worden opgestuurd wat ik dan ergens in Harderwijk dien op te halen.

Ik hoop dat e.e.a. nu duidelijk is en verzoek u mij te vertellen wat er nu gaat gebeuren.

Met vriendelijke groeten

Frits Gerritsen

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Frits Gerritsen Op het KPN Forum helpen onze klanten elkaar met tips en advies. Medewerkers van KPN, zoals ik, zorgen dat gesprekken goed verlopen en dat informatie goed vindbaar is. Ik kan niet direct zien wat je met collega's van de klantenservice hebt besproken. Als je nog geen duidelijkheid hebt kan ik het voor je nakijken. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) 

Â