Beantwoord

Arris VIP 5202 Logitech Harmony ( hub )

  • 18 October 2019
  • 12 reacties
  • 2291 keer bekeken

Heeft iemand deze combi werkend?
Logitech kent deze decoder niet en de afstandsbediening leren werkt niet, Logitech geeft aan deze niet te herkennen. 

Werkt een andere Arris decoder invoeren wel?
Of wat is de truc? 

icon

Beste antwoord door iscorpio 18 October 2019, 14:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb volgens mij nog de Arcadyan hmb 2206 ingesteld staan en deze instelling werkt goed als combi voor de VIP5202 en Logitech.

Volgens mij werken alle ontvangers van de KPN die met de witte afstandbediening werken.

Ik heb volgens mij nog de Arcadyan hmb 2206 ingesteld staan en deze instelling werkt goed als combi voor de VIP5202 en Logitech.

Volgens mij werken alle ontvangers van de KPN die met de witte afstandbediening werken.

Thanks voor deze tip! Alles werkt nu inderdaad weer! 

Reputatie 7
Badge +25

Welkom op het forum @JustOleg. Fijn dat je al antwoord hebt gekregen van @iscorpio. :) Als er nog eens vragen zijn ben je natuurlijk welkom hier.

Is ie dan verbonden via bluetooth of IR?

Voor mij zou het via bluetooth moeten dus wil dit even checken…

Is ie dan verbonden via bluetooth of IR?

Voor mij zou het via bluetooth moeten dus wil dit even checken…

Via IR, de Logitech Hub heeft geen bluetooth.

Inmiddels is na contact met Logitech de  Arris VIP5202 toegevoegd onder de naam KPN VIP5202 en volledig functionerend hiermee.

Reputatie 1

@iscorpio 

Kun je je decoder ook aansturen met Google Home assistent en zo ja, welke commando's naast aan/uit?

Paul

Reputatie 3
Badge +1

@iscorpio

Kun je je decoder ook aansturen met Google Home assistent en zo ja, welke commando's naast aan/uit?

Paul

Geen idee, nooit geprobeerd dit in te stellen (als dat al gaat).

Reputatie 1

Ja dat kan. Als het is ingesteld zeg je eenvoudig, "Google, zet mijn tv uit", wat dan ook gebeurt :)

De Arris VIP5202 komt wel in de Harmony database voor maar er ontbreekt 1 knop, de Teletekst knop. Deze is nodig als je ondertiteling wil instellen. Er wordt hier aangegeven dat alles werkt als je de Arcadyan hmb 2206 in de Harmony Hub zet. Werkt de Teletekst knop dan ook?

Groet,
Arjan

PS: de Teletekst knop aan de Harmony Hub ‘leren’ werkt ook niet… zucht

Reputatie 7

Bij mij werkt de TeleTekst (TT) knop prima via de Harmony Hub en ook ik heb de 5202.

 

Aha, jij hebt niet de Arris VIP5202 toegevoegd in je Harmony Hub, maar de KPN VIP5202. Wat een baggerzooi dat dit nodig is. het is een Arris dus waarom moet ik KPN kiezen? Enniewee, het werkt...

Reputatie 7

Aha, jij hebt niet de Arris VIP5202 toegevoegd in je Harmony Hub, maar de KPN VIP5202.

Dat klopt.