Arris vip2952 v2 loopt vast

• 27 april 2016
  • 4 reacties
  • 988 keer bekeken

Mijn Arris tv ontvanger loopt ook steeds vast, dit is al de tweede Arris ontvanger die ik gebruik. Overgestapt naar nieuwere tv ontvanger na tip van medewerker wegens problemen met opnames.
Hij loopt vaak vast op het moment dat ik op menu druk, (twee a drie keer per week)het enige wat ik dan te zien krijg is een zwart beeld en een klein tv beeldje links boven in het scherm ( zoals in het normale menu ). Niets reageert meer via de afstandsbediening, resetten via de schakelaar aan de achterzijde werkt wel. Dit doet de ontvanger uit zichzelf als ik na het zien van het zwarte scherm geen actie ondeneem.
Soms na het aanzetten loopt hij meteen vast en gaat vanzelf herstarten, dit komt minder vaak voor maar toch één keer per week.

4 reacties

Reputatie 2
Badge
Wat voor modem heb je? Is deze toevallig al een keer vervangen?

Reputatie 3
Badge +3
Ja dat klopt bij mijn Arris doet dat ook regelmatig dan rezeten en dan doet hij het weer soms wil ik hem aan doen dan zie ik wel het kanaal nummer op de decoder maar geen beeld.
Reputatie 7
Badge +27
Hey PP73, welkom hier! Niet echt handig dat de ontvanger vastloopt bij het menu. Je zegt dat uit- en weer aanzetten met de schakelaar helpt. Wil je hem eens resetten als je dat nog niet gedaan hebt?

Als dat niet helpt, reageer dan op het privébericht dat ik je stuur. Dan duiken we erin om het verder uit te zoeken.

V8

Reageer