Beantwoord

arris vip5202 en bose 700 soundbar

  • 14 May 2020
  • 5 reacties
  • 1481 keer bekeken

Ik wil graag de afstandsbediening van mijn bose 700 soundbar koppelen aan de Artis VIP 5202. Kan dit ? En zo ja, hoe?  
alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Tjiemo 19 May 2020, 23:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Tjiemo, welkom op het forum. 

Of dit gaat lukken durf ik niet te zeggen. Als ik goed kijk zie ik echter dat je deze afstandsbediening hebt bij je soundbar. Zo te lezen kun je dan proberen om de ontvanger ook in te stellen via hun app nadat de afstandsbediening gekoppeld is aan de soundbar. Zie hier de handleiding. 

Hopelijk zal het je lukken zo.

Beste Alex, de handleiding die jij bij je bericht stuurt had ik al gezien en geprobeerd. Zelfs meerder malen maar zonder resultaat. 
Ik denk idd dat het niet gaat lukken en heb me er eigenlijk al mee gezoend om de twee afstandsbedieningen te moeten gebruiken, wat geen echte straf is want die van de Kpn is ook niet verkeerd. In ieder geval bedankt voor je reactie.groetjes Tjiemo. 

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan T, we konden het proberen. Gelukkig valt het gebruik van 2 afstandsbedieningen mee.

Reputatie 3
Badge +1

@Tjiemo Heb je een tv met arc? Indien ja, let op dat je tv maar 1 hdmi poort heeft waar arc op werkt. Daar moet je je soundbar dus op aansluiten. Als je dan je tv geluids uitgang op arc zet moet hij de soundbar ook met volume knoppen bedienen. Als dat werkt kun je de afstandsbediening van kpn dus ook koppelen aan je tv. Als je dan volume van tv verandert, regelt je tv dat dat op de soundbar gebeurt. Ik heb een samsung soundbar op een lg tv, maar principe blijft hetzelfde. Werkt hier perfect met alleen afstandsbediening van kpn. Werkt bij mij zowel met apparatuur wat direct op de soundbar aangesloten is als iets war op de tv is aangesloten en via arc geluid naar de soundbar stuurt.

Welke tv heb je?

@Tjiemo Sinds vandaag heb ik ook mijn Arris 5202 aangesloten op mijn Bose 700 afstandbediening. In de app i.p.v. als brand Arris op te geven, heb ik KPN opgegeven als merk. De eerst optie werkte direct. 

Hopelijk werkt dat ook voor jou!