Beantwoord

Aspect ratio van mijn Android tablet klopt niet

• 27 december 2012
  • 4 reacties
  • 8824 keer bekeken

De Aspect ratio op mijn Android tablet klopt niet als ik tv kijk via mijn tablet.

In de de opties van KPN kan ik dit niet veranderen of vinden.

Mijn tablet is 4:3 dus ik verwacht dat ik letterbox kan kiezen.

Uitzending gemist b.v. doet dit prima.

M.v.g.

Frank van Eekeres

icon

Beste antwoord door Jeroen_ 2 januari 2013, 16:47

Beste frankenemmy,

Het is helaas niet mogelijk deze instelling te wijzigen. Ik kan je ook niet aangeven of en wanneer dit wel mogelijk zal zijn. Ik wil je in ieder geval wel bedanken voor het aangeven van je probleem. Alle klantsignalen worden serieus genomen om eventueel in een volgende software release te verschijnen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste frankenemmy,

Het is helaas niet mogelijk deze instelling te wijzigen. Ik kan je ook niet aangeven of en wanneer dit wel mogelijk zal zijn. Ik wil je in ieder geval wel bedanken voor het aangeven van je probleem. Alle klantsignalen worden serieus genomen om eventueel in een volgende software release te verschijnen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

beste Jeroen,

we zijn inmiddels drie jaar verder en dit probleem is nog steeds niet opgelost. 

Op mijn Samsung galaxy tab s2 is het beeld horizontaal "ingedrukt".

Wanneer, o wanneer pakt KPN dit aan?

mvg H

Reputatie 7
Blijkbaar moeten we het serieus nemen van de klant toch met een korreltje zout nemen.

Na drie jaar is er nog steeds niets veranderd. :@

Waar ken ik dat van... o ja, hier van. :(

Toch wel een teleurstelling dat ik ook tegen dit probleem aanliep met mijn Pixel C. Weer een aparte aspectratio van 1:√2 , gelijk aan een A4. Wel raar dat dit topic op opgelost staat. Het is helemaal niet opgelost, hooguit een known error... Zou mooi zijn als het wel opgelost wordt. Ik ben nog geen andere app voor video tegengekomen die porblemen had met de resolutie of beeldverhoudingen van de pixel c. Blijkbaar werkt de app alleen goed met de beeldverhouding 16:10... Knullig.

Reageer