Beantwoord

Audiokabel Arris 2952V2

  • 21 March 2019
  • 11 reacties
  • 824 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen,
Kan ik een audiokabel bestellen via de webshop om de Arris 2952V2 te verbinden met mijn Bose systeem? Zodat ik radio kan luisteren van via mijn Bose systeem.
Zover ik weet is de kabel niet standaard bij de Arris geleverd.
Ik heb de Arris sinds november/december 2018.
Groet, Wiske
icon

Beste antwoord door PeterG 21 March 2019, 13:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hoi, leuk dat je het forum hebt gevonden en welkom hier 😃

A.h.g.i. zit in de doos bij een nieuwe ontvanger altijd het audiokabeltje voor jack naar tulp (rca). Per ontvanger krijg je dit er 1 X gratis bij. Bij ruilontvangers wordt het niet bijgeleverd.
Een optisch kabeltje dien je zelf aan te schaffen bij de a/v-handel.

KPN levert in de webshop alleen het analoge audiokabeltje voor € 5.
Reputatie 1
Hallo Peter,

Dank voor je reactie.
Ik heb het nog eens nagekeken maar er wordt standaard geen audiokabeltje meer geleverd bij de Arris 2952. In een oude handleiding heb ik gezien dat dat iid wel het geval was. :-(
Ik zal een analoog kabeltje aanschaffen en horen hoe het geluid is....

Groet, Frances
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Wiske28. Wat vervelend dat er geen audiokabel in de doos van de tv-ontvanger zat. Ik kan deze kabel alsnog nasturen. Als ik een audiokabel moet nasturen, dan hoor ik dat graag van je.
Reputatie 1
Beste Vikash,

Heel fijn dat je een audiokabel wilt nasturen.
Ik heb echter net de kabel via de KPN Webshop besteld...
Kun je misschien ipv nasturen, de kabel vergoeden op onze eerst volgende factuur?
Is een aantal maanden geleden ook door een collega gedaan met een andere kabel die te kort bleek te zijn.

Alvast bedankt voor je antwoord!

Groet, Wiske
Reputatie 7
Badge +21
Ik zal de kosten voor je vergoeden omdat er geen kabel in de doos zat. Ik zou je wel willen vragen om de volgende keer eerst contact met ons op te nemen als de installatiedoos niet compleet is afgeleverd, voordat je een product aanschaft in onze webshop. Dit kan telefonisch (0800 0402), Chat of je kan wachten tot een moderator reageert in jouw topic.
Reputatie 1
Ok, dat is fijn! Dank je wel alvast.
Als er nog iets is zal ik contact opnemen via tel of chat.
Onze gegevens kun je via de KPN ID vinden?

Groet, Wiske
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb jouw abonnement gevonden en het bedrag vergoedt. Laat je ons weten of het gelukt is om het geluid over jouw Bose systeem te laten lopen?
Reputatie 1
Ik zal het laten weten of het gelukt is of niet!

Groet, Wiske
Reputatie 7
Badge +21
@Wiske28 Heb je inmiddels de audiokabel ontvangen en is het gelukt?
Reputatie 1
Goedemorgen Vikash,

Je bent mij net voor... 😉.
Kabel ontvangen en het is zonder problemen gelukt de audiokabel te bevestigen.
Prima ontvangst nu via mijn Bose systeem. :-)
Heel erg bedankt! @Vikash

Groet en fijne dag verder,

Wiske
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Wiske28 😊

Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!