Beantwoord

Automatisch inloggen itvonline werkt niet meer

• 27 maart 2015
  • 8 reacties
  • 1085 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +31
Eerder op de avond had ik (ben bij mijn moeder) opnames ingepland via itvonline omdat het via de decoder maar niet echt wil werken de laatste 2 dagen. 

Maar nu kom ik ook niet meer automatisch ingelogd in itvonline!! Waardeloos.

icon

Beste antwoord door PeterG 27 maart 2015, 23:05

UPDATE. Na herstart van de computer werkt dit tenminste weer (in alle uitgeprobeerde browsers Firefox en Chrome).

Maar het inplannen van opnamen mag ook weer beter gaan werken. Zie dit topic en bijna alle bovenste topics hier.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Via iTVOnline.nl of via de iTVOnline app?

Met de iTVOnline app word ik gewoon automatisch ingelogd en nadat ik thuis een keer ingelogd ben geweest hoef ik ook buitenshuis niet opnieuw in te loggen.

iTVOnline.nl gebruik ik nooit.

Reputatie 7
Badge +31
UPDATE. Na herstart van de computer werkt dit tenminste weer (in alle uitgeprobeerde browsers Firefox en Chrome).

Maar het inplannen van opnamen mag ook weer beter gaan werken. Zie dit topic en bijna alle bovenste topics hier.

Reputatie 7
Wij maken al lange tijd gebruik van het opnemen pakket en ik blijf mij telkens verbazen over de vele meldingen rond niet of fout opgenomen programma's of opnames die missen of juist niet verwijderd kunnen worden.

Nu neem ik zelf niet zo veel op, maar mijn kinderen des te meer.

In het afgelopen jaar is het nog nooit voorgekomen dat een progamma niet opgenomen was, miste of niet te verwijderen was.

Ik heb nogmaals aan mijn kinderen gevraagd hoe zij opnames inplannen en zij doen dit (net als ik) altijd via de gids.

Programma selecteren, rec drukken en klaar.

Geen van ons maakt gebruik van series opnemen.

Reputatie 7
Badge +31
wjb. Bij mij en mijn moeder is het ook nog nooit misgegaan, afgezien van de storing die er was in het opnemenpakket, nu alweer een week of 6 a 8 geleden. 

Tot 3 dagen terug. Sindsdien is het zéér onbetrouwbaar. Hier bij mijn moeder waar ik momenteel verblijf. (hoe het thuis is weet ik dus niet...).

Ook wij maken, bewust, geen gebruik van serie-opnamen. En doen het op dezelfde manier als je kids. Progr. selecteren i.d. gids en dan op REC drukken.

Momenteel moeten we zeker drie kwartier vooraf inplannen anders staat het programma niet op tijd onder "geplande opnamen".

Ik snap dat niet iedereen problemen heeft (anders zou kpn ook harder hollen). Maar aangezien mijn moeder en ik soms niet hetzelfde willen zien is het een beetje lastig.

Reputatie 7
Ik had dat gisteravond ook (er is een storing gemeld daarover, die stond in het startmenu). Ik heb beide ontvangers opnieuw gestart en toen kon ik weer opnames inplannen (ik gebruik het serieopnemen wel heel vaak). De stroomstoring van afgelopen vrijdag in Noord-Holland heeft er ook geen goed aan gedaan.

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Peter,

Goed te lezen dat het automatisch inloggen met iTV Online weer werkt.

Klopt, Henk. Er was inderdaad een melding over het opnemen van programma’s. Vannacht is de storing betreffende het inplannen van opnamen via de tv-ontvanger verholpen door een aanpassing in de software. Kan je moeder dit bevestigen, PeterG?

Nienke

Reputatie 7
Badge +31
Ik kan bevestigen dat het al sinds enkele dagen bij mijn moeder (gem. Brummen, glasvezel) weer goed gaat met inplannen en maken van opnamen. Sinds woensdag ben ik weer thuis (koper dus) en bij mij werkt het ook allemaal gelukkig. Ook prog./begin gemist, en videotheek.

Reputatie 6
Badge +12
Bedankt voor de bevestiging, ! Goed te lezen dat het bij jullie beide weer werkt. :D

Reageer