Automatisch uitschakelen van Opnemen-pakket

• 23 januari 2014
  • 2 reacties
  • 3155 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Gistermiddag heb ik contact gehad met de KPN Glasvezel Helpdesk over een probleem met inloggen. Aan het eind van dit gesprek werd mij aangeboden om een proefabbonement op HBO en Videoland Unlimited te nemen van 2 maanden (à €50). Dit heb ik gedaan en de pakketten zouden worden geactiveerd.

Dit activeren is vrij snel en zonder problemen gedaan, waar ik erg blij mee ben. Maar tegelijk met het activeren is mijn Opnemen-pakket uitgeschakeld. Uiteraard kan ik dit opnmemen pakket weer aanzetten via mijn Decoder, maar daarmee ben ik wel alle opnames kwijt.

Het is nu de tweede keer dat dit gebeurd na een gesprek met de helpdesk. Elke keer opnieuw raak ik alle opgenomen programma's kwijt. Me thet opnemen-pakket kan ik programma's terug kijken van één jaar geleden. Op het moment dat mijn pakket gedeactiveerd wordt raak ik deze gegevens dus kwijt.

Nu moet ik over 2 maanden bellen naar de helpdesk om HBO en Videoland te deactiveren in het geval dat ik geen betaalde dienst wil vervolgen. Mijn vrees is dan ook dat ik over 2 maanden weer mijn opnames kwijt ga raken zodra ik de helpdesk een pakket-wijziging laat maken.

Is dit een bekend probleem? En zijn hier al updates voor ingepland?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo Stevendu91,

Het is niet de bedoeling dat opnames daarmee verdwijnen natuurlijk! Het is niet een bekend probleem, ik hoor er nu voor het eerst over. Ik wil het wel graag voor je uitzoeken, zodat we het in de toekomst hopelijk kunnen voorkomen. Mag ik daarvoor je postcode, huisnummer en de contractnaam via privébericht ontvangen?

Met vriendelijke groet,

Jasper

Reputatie 2
Badge
Giser heb ik het HBO pakket en het Videoland Unlimited pakket laten uitschakelen. Dit hebn ik telefonisch gedaan via de helpsesk. Wederom was het opnemen pakket NA het telefonisch contact uitgeschakeld. nadat ik deze zelf heb ingeschakeld via mijn decoder waren alle opnamen weg.

Voordat ik het pakket heb ingeschakeld heb ik nog een herstart gedaan vand e decoder, voor het geval het daar aan kon liggen.

Is er inmiddels al een oplossing gevonden voor het probleem? Dit weerhoud mij nu om in de toekomst enige aanpassingen te doen aan het pakket.

Bedankt.

Reageer