Beantwoord

Avro Klassiek (Meertv) compleet leeg

• 4 juli 2017
  • 9 reacties
  • 453 keer bekeken

Reputatie 7
De app Avro klassiek is hier compleet leeg. Storing?

En de app PARMANDO doet het ook niet.

Beiden zijn voor klassieke muziek. Wou de mensen een alternatief voor Brava bieden. Maar dan moeten ze het wel doen.

Ik heb vooralsnog vaak slechte ervaringen met de diverse apps. 😢
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 5 juli 2017, 11:12

Het is nu 11:04 uur. Zojuist tv ontvanger herstart. AVRO KLASSIEK bevat weer opnamen. Er speelt er nu één.Huh? wat bedoel je met één? Ik zie er bij mij meer klassieke muziek:

En er zijn 107 pagina's
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Inderdaad @PeterG, zie hier:

Reputatie 7
Het is nu 11:04 uur. Zojuist tv ontvanger herstart. AVRO KLASSIEK bevat weer opnamen. Er speelt er nu één.

PARMANDO app nog niet getest na de herstart.
Reputatie 7
Badge +24
Peter, heel goed opgemerkt. Hij doet het nu wel weer? Avro Klassiek? Want dat is inderdaad een goed alternatief. Anders ga ik mensen hierover lastig vallen.
Reputatie 7
Badge +20
Het is nu 11:04 uur. Zojuist tv ontvanger herstart. AVRO KLASSIEK bevat weer opnamen. Er speelt er nu één.Huh? wat bedoel je met één? Ik zie er bij mij meer klassieke muziek:

En er zijn 107 pagina's
Reputatie 7
Badge +24
Weer goed gevuld dus. 🙂 Peter speelt er maar 1 af. volgens mij bedoelt hij dat. Bij jou doen ze het ook Dennis?
Reputatie 7
Badge +20
Hij doet het nu wel weer? Avro Klassiek? Want dat is inderdaad een goed alternatief. Anders ga ik mensen hierover lastig vallen.@Paul_, zoals je kunt zien bij mij vorige bericht doet ie het weer. Hmmm, 🤔 mensen lastig vallen? 😜 Pas maar op, straks zie ze jou als een persoon met SPAM! 🤣
Reputatie 7
Ja, ik kan er inderdaad maar 1 tegelijk afspelen.

De PARMANDO doet het hier na de herstart ook prima.
Is een LIVE zender dus PRIMA ALTERNATIEF voor BRAVA 😀

Je hoeft geen mensen meer lastig te vallen @Paul_ . Tenzij je dat gedaan hebt en het daardoor weer werkt. 😃
Reputatie 7
Badge +20
Bij jou doen ze het ook Dennis?Yep! Bij mij doen ze het ook! 🤗
Reputatie 7
Badge +24
mensen lastig vallen? ? Pas maar op, straks zie ze jou als een persoon met SPAM!
Maakt me niet uit. 😛 Zolang het maar wordt gefixt.

Je hoeft geen mensen meer lastig te vallen @Paul_ . Tenzij je dat gedaan hebt en het daardoor weer werkt.
Ik zou nu met de eer kunnen gaan strijken maar nee, ik heb niets gedaan. :)

Dank beiden voor het checken!

Reageer