Beantwoord

Bad gateway 502 ITV Online in Spanje

  • 10 July 2021
  • 8 reacties
  • 86 keer bekeken

goede morgen, ik ontvang ook code 502 bad gateway bij gebruik maken van kpn itv, de beheerder dus.

verder krijg ik de tekst: u zit niet in de eu zodat u geen video's kunt ontvangen

dit is niet waar want ik ben in spanje…

verder tv, router gereset, kpn itv opnieuw gedownload…

canal digitaal werkt wel.

wat kunt u doen voor mij?

bert

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 13 July 2021, 10:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @bertos, welkom op ons forum!
Die melding zou je in Spanje niet moeten krijgen inderdaad.
Zou je via www.watismijnip.nl of een andere vergelijkbare site kunnen kijken wat voor IP adres je hebt?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij het IP adres kunnen vermelden in het veld “persoonlijke opmerkingen”?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat hier de oorzaak in zat. Anders hoor ik het graag!

hoi thomas, ik probeer ip adres van de provider hier te krjjgen, duurt ff.. probleem niet weg, ik kom terug bij je met info, bedankt! bert

hallo thomas,    ip adres is: ip:192.166.18.1

bert

 

hoi thomas, dat eerder gegeven ip adres klopt niet, het moet zijn 80.78.129.92.

helpt dit? bert

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor het IP adres @bertos, is dat ook het IP adres wat je krijgt op de site die ik eerder stuurde vanaf het apparaat waarmee je onze foutmelding krijgt?

nee, dit ip adres heb ik na opvragen van de provider e-cloud gekregen.

kun je er wat mee thomas?

 

 

Reputatie 7

nee, dit ip adres heb ik na opvragen van de provider e-cloud gekregen.

Wat is dan het IP adres via http://www.watismijnip.nl ?