Vraag

bandbreedte en tv zappen

• 21 december 2016
  • 1 reactie
  • 168 keer bekeken

Hallo , ik heb voor KPN gekozen omdat zij 40MB bandbreedte beloofden. Helaas was dit van korte duur en zit ik nu al maanden rond de 20..25MB. Passen jullie hier ook de tarieven op aan, of is het ook mogelijk jullie beloftes na te komen? Ik heb ook voortdurend problemen met de interactieve tv ontvanger, deze heeft soms wel 10 seconden nodig om van zender te wisselen. Alles is hier al gereset , software opnieuw geladen, enz. Is hier ook een definitieve oplossing voor te bedenken, bijvoorbeeld het omruilen van de ontvanger omdat deze gewoon niet in orde is?
Alvast bedankt.

Admin: topic verplaatst naar juiste board

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom rdevalk! Vreemd dat de snelheid zoveel lager is geworden. Is hier al eens onderzoek naar gedaan? Als de snelheid eerder wel 40Mb was ga ik ervan uit dat dit weer haalbaar moet zijn. Dat zoek ik graag verder uit.

Als je gebruik maakt van een Motorola 1853 is het mogelijk dat de software de laatste weken aardig traag is geworden. Deze ontvanger heeft een storing waar een oplossing voor wordt getest. Het probleem zit in het laden van de opnames. Bij het opstarten van de ontvanger worden alle opnames ingeladen. Hier gaat nu iets in fout wat voor vertraging zorgt. Het helpt om overbodige (oude) opnames te verwijderen en de ontvanger daarna te herstarten. Ik verwacht dat we de update op korte termijn uitbrengen waardoor dit niet meer nodig is.

Reageer je op mijn privébericht? Dan kijk ik de verbinding na en gaan we proberen het snelheidsprobleem op te lossen.

Reageer