Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Baronie TV buiten gemeente Breda

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Beste KPN, geef eens antwoord op de vragen waarom Baronie TV alleen in Breda te zien is.
icon

Beste antwoord door Koen_1 9 februari 2018, 21:08

In de gemeente Breda is Baronie TV te ontvangen via kanaal 1308. Elders is dit via de pagina Kijk live | Baronie TV mogelijk. Ik kan me goed voorstellen dat ook buiten de gemeente Breda belangstelling is voor deze zender! Ik zorg er daarom voor dat dit topic intern onder de aandacht komt. Hopelijk wordt de zender in de toekomst ook in andere gemeenten aangeboden.

Bekijk origineel

20 Reacties

Waarom heeft kpn geen baronie tv in Terheijden hier wonen de echte carnavallers

Admin: topic samengevoegd met bestaande topic over hetzelfde onderwerp
Waarom zendt KPN geen Baronie tv uit in terheijden!!! Zou een reden zijn om over te stappen
ik wil baronie tv bekijken

Admin: topic samengevoegd met centraal Baronie TV topic
Waarom krijg ik geen Baronie tv op m'n KPN? Dit is echt heeeeel jammer iemand een oplossing?
Op welk kanaal kunnen wij in de gemeente Drimmelen Baronie tv ontvanger.
Vorig jaar was het 37.
Ik ben ook al aan het zoeken naar Baronie tv.
Vorig jaar was het kanaal 37. Maar dit jaar?
Jammer dat dit jaar geen baronie tv gekeken kan worden. Hopelijk komt daar snel verandering in. Waarom kunnen we dat eigenlijk niet kijken? Groetjes natasja
Ik vind het toch ook jammer hoot. Vorig jaar elke dag naar gekeken. En wou dit jaar ook weer elke dag kijken, en kwam er vandaag achter dat alleen Ziggo het uitzend. Hopelijk kunnen we toch snel nog baronie tv kijken. Want via internet vind ik niks. Op n ipad. Kijk het liever via de tv
Reputatie 7
Badge +21
In de gemeente Breda is Baronie TV te ontvangen via kanaal 1308. Elders is dit via de pagina Kijk live | Baronie TV mogelijk. Ik kan me goed voorstellen dat ook buiten de gemeente Breda belangstelling is voor deze zender! Ik zorg er daarom voor dat dit topic intern onder de aandacht komt. Hopelijk wordt de zender in de toekomst ook in andere gemeenten aangeboden.
Reputatie 1
Graag een oplossing om buiten Breda ook Baronie TV te kunnen volgen. Jaren kunnen kijken en vorig jaar en dit jaar helaas niet beschikbaar. Waarom alleen in Breda? Ons dorp, prins en hofhouding komen er ook langs. Lied doet mee maar het programma volgen gaat niet.

Waarom kunnen KPN abonnees in de omliggende gemeenten rondom Breda niet Baronie TV ontvangen??
Met Ziggo lukt dit nl. wel

Reputatie 1
Belachelijk dat wij in Etten Leur geen baronie tv kunnen kijken en bij Ziggo wel!!

Reputatie 7
Baronie TV is overal live te volgen.
Kijk live | Baronie TV
Ik snap er niets van geen bar onie tv.
Geen carnaval voor mij!!.
Ik kan door omstandigheden niet naar Carnaval!!.
Als ik dit geweest had ik over gestapt!!.

Waarom dit jaar weer geen Baronie tv ?????????????
Balen als je door omstandigheden er niet bij kunt zijn !

Waarom geen BARONIE TV te ontvangen in Zevenbergen.

Reputatie 7
We gaan er geen drama van maken. Je kunt op dit forum, dus onderstaande kan ook!
Het is wel 2018, dus . . . internet 😄

PeterG schreef:

Baronie TV is overal live te volgen.
Kijk live | Baronie TV

Volgend jaar willen wij graag baroni tv kijken

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Sjowan schreef:

Beste KPN, geef eens antwoord op de vragen waarom Baronie TV alleen in Breda te zien is.

oo Ook in Chaam dus weer geen Baronie TV. De programma’s gaan over de plaatsen in de hele regio, jammer dat het bijna nergens te op tv ontvangen is. Op de pc kijken is niet echt ideaal. Volgend jaar hopelijk beter.
beste kpn, graag ook in Etten-Leur volgend jaar baronie tv.

Reageer