Beantwoord

BBC First

• 9 januari 2018
  • 9 reacties
  • 781 keer bekeken

Sinds gisteren, 08-01, krijg ik BBC First niet meer op mijn TV. De zender staat aan in mijn zenderpakket, ik zie de balk onderin met de uitzendingen, maar heb geen beeld. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Spooky 9 januari 2018, 18:06

Peter, bedankt voor het meedenken .Ik heb het opgelost: ik had al eerder mijn ontvanger uitgezet en opnieuw geïnstalleerd. Vanmiddag deed ik dat nog maar een keer omdat ik niets anders meer wist en opeens werkte BBC First weer!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Dag @Spooky, welkom op het forum!

Welke versie gebruik je, de HD- versie (729 d8 ik zo uit m'n hoofd) of de SD-versie? Als je de ene gebruikt, doet het probleem zich dan ook voor bij de andere?
Reputatie 7
Hmm, ben ook benieuwd naar welk merk en type tv ontvanger je hebt staan.
Peter, bedankt voor het meedenken .Ik heb het opgelost: ik had al eerder mijn ontvanger uitgezet en opnieuw geïnstalleerd. Vanmiddag deed ik dat nog maar een keer omdat ik niets anders meer wist en opeens werkte BBC First weer!
Waarom zijn de series op bbc first zo onlogisch??
Je weet nooit welke de volgende is..
Nu zit ik Luther 5
1 en 2 gezien 4 kun je terug kijken.
Maar.....wáár is 3???
En zo is het met alle series.
Heeeèel onduidelijk.
Graag verbeteren!
Zo verliest men kijkplezier en gaat men naar Netflix kijken bv.
Dank.
Antonia
Reputatie 7
Ik denk dat je je verzoek beter aan de BBC kunt richten. KPN geeft de zender door maar heeft geen invloed op de programmering.
Gedaan Henk, 2304
sinds enkele dagen kan ik midsummer murder bij BBC first niet meer terug kijken.....is hier een reden voor?
Reputatie 7
Is storing mee, @tunez . Zie actuele topic:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/terugkijken-bbc-first-474649
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @tunez, PeterG heeft je al doorverwezen naar het verzameltopic over terug kijken en BBC. Hier kun je lezen dat het probleem bekend is en we er mee aan de slag gaan. Updates kun je volgen in het topic waar PeterG je naar verwezen heeft.

Reageer