Beantwoord

Beeld en geluid haperen

  • 6 August 2020
  • 5 reacties
  • 345 keer bekeken

Bijna 1 jaar geleden denk ik, hadden we irritant haperend beeld en geluid. Nadat we na veel gedoe omgeplugged zijn is dat destijds opgelost. Recent is er kennelijk weer een update geweest en hebben we sinds een week weer heel irritant haperingen. Ja, ik heb alles gecontroleerd en gereset. Jullie meten toch van alles. Graag oplossen KPN, want zo is TV kijken heel irritant.

Groet,

Henk Poldermans

(...) 

 

U kunt vast de storing van even geleden terugvinden. 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door joop2011 8 August 2020, 12:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?

Sinds ongeveer een jaar geleden van alles is geprobeerd, tot en met een nieuw modem, bleek er in de centrale kast iets niet goed en ben ik omgeplugged. Daarna was het over. Ik heb sindsdien niets gewijzigd, KPN wel, dus laat die het oplossen.

Reputatie 7
Badge +20

Probeer een harde restart, dus met software opnieuw installeren.

Zie hier. Hopelijk helpt dat. Succes.

 

Anders wacht op een moderater of chat met KPN, zie hier, en kies bijvoorbeeld voor televisie en daarna na beneden scrollen e kiezen voor dat je contact met een medewerker wilt en weer na beneden scrollen.  

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @afstandsbediening Philips TV, welkom op het forum! Ervaar je dit probleem nog steeds?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dat de storing vorig jaar in de wijkcentrale zat is geen garantie dat dat nu het zelfde geval is, ik ben ook wel benieuwd of de bovenstaande stappen van Joop helpen en naar de antwoorden op Joep zn vragen. Kun je hun vragen ook beantwoorden? Met je gegevens zal ik de lijn vanaf onze kant uitlezen.

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!