Beantwoord

Beeld en geluid vallen vaak weg

  • 9 September 2019
  • 3 reacties
  • 168 keer bekeken

Het beeld vaak weg net als het geluid. Ik heb meerdere malen alles volgens uitleg nagelopen maar niets helpt. Is er nog een andere mogelijkheid om dit probleem te kunnen verhelpen?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 September 2019, 15:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Tegelaers. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld en geluid vaak wegvalt. Je geeft aan dat je alles al volgens uitleg hebt nagelopen. Wat heb je precies gedaan? De tv-ontvanger is aangesloten op de Experiabox, het modem van KPN. Is deze aansluiting met een netwerkkabel of met een draadloze verbinding set? Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik help je graag verder.
Hallo ik heb alles precies nagelopen zoals de stappen aangegeven worden in de app. Ik ben er wel inmiddels achter dat ik boven geen last heb van het wegvallen van de tv. Ook was de wifi gisteren weer dramatisch slecht dat diverse dingen gewoon niets meer deden.
Ik heb een ring thuis deze viel als eerste uit daarna de wifi verbinding op de telefoons. Momenteel loopt wel weer alles zoals het hoort. Het is een beetje vreemd allemaal. Was het continue dan kun je er iets van zeggen maar helaas is dat dus ook niet zo. Wellicht dat ik het nog even moet aanzien. Ik geef het nog een week en zal bijhouden wanneer er wat uitvalt. Dan kom ik er zeker op terug.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo ik heb alles precies nagelopen zoals de stappen aangegeven worden in de app. Ik ben er wel inmiddels achter dat ik boven geen last heb van het wegvallen van de tv. Ook was de wifi gisteren weer dramatisch slecht dat diverse dingen gewoon niets meer deden.
Ik heb een ring thuis deze viel als eerste uit daarna de wifi verbinding op de telefoons. Momenteel loopt wel weer alles zoals het hoort. Het is een beetje vreemd allemaal. Was het continue dan kun je er iets van zeggen maar helaas is dat dus ook niet zo. Wellicht dat ik het nog even moet aanzien. Ik geef het nog een week en zal bijhouden wanneer er wat uitvalt. Dan kom ik er zeker op terug.

Wat goed om te lezen dat alles op dit moment goed werkt. Dit is inderdaad wel even iets om in de gaten te houden. Als je toch weer verstoringen krijgt, dan horen we dat graag van je!