Beantwoord

Beeld hapert bij opnames kijken, begin gemist en na live pauzeren

  • 19 September 2021
  • 7 reacties
  • 222 keer bekeken

Ik heb twee Arris tv-kastjes. Een is bekabeld aangesloten, rechtstreeks op de Experiabox v10. De ander gaat via Devolo dlan 1200+ naar de EB. Deze heeft een verbinding van 200 mbit/s (getest met Devolo Cockpit) Sinds afgelopen vrijdag hapert op beide kastjes het beeld, bij terugkijken opnames, begin gemist of na live tv pauzeren. Gewoon live tv kijken gaat meestal wel. Maar ook dan hapert het soms. Om de minuut of zo staat het beeld 0,5-1 seconde stil.

Ik heb beide kastjes opnieuw gestart, op beide kastjes de software opnieuw geïnstalleerd, beide terug naar fabrieksinstellingen en 30 minuten van de stroom gehaald. Probleem blijft, op beide kastjes. Geen verschil tussen bekabeld en powerplug. Tot afgelopen vrijdag nooit last gehad. Wat kan er aan de hand zijn?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 20 September 2021, 20:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 2

Hi Erik,

Ik heb dit weekend weinig tv gekeken, maar ik had gisteren dezelfde problemen op de tv beneden (andere TV niet geprobeerd). Ik heb ook de software van de setup-box opnieuw ingeladen, maar dat ging ook niet zonder slag of stoot gisteravond.

Zojuist kreeg ik een sms van KPN over een storing op interactieve TV en internet. Gezien je gebruikersnaam linkt aan Nijmegen verwacht ik dat jij in hetzelfde storingsgebied zit.

Hi Erik,

Ik heb dit weekend weinig tv gekeken, maar ik had gisteren dezelfde problemen op de tv beneden (andere TV niet geprobeerd). Ik heb ook de software van de setup-box opnieuw ingeladen, maar dat ging ook niet zonder slag of stoot gisteravond.

Zojuist kreeg ik een sms van KPN over een storing op interactieve TV en internet. Gezien je gebruikersnaam linkt aan Nijmegen verwacht ik dat jij in hetzelfde storingsgebied zit.


Bedankt voor je reactie. Ik zit in postcode  6604. De KPN-site geeft geen storing of onderhoud aan in mijn postcode. Vreemd. 

Reputatie 2

Ik kreeg om 12u een sms van KPNdat de reparatie langer duurt dan verwacht. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Digimusic en @Erik_024, ik zag jullie ook al voorbij komen in dit topic.
Ervaren jullie nog steeds problemen?
Anders kan ik ook jullie het stappenplan op Oplossen van slecht of haperend beeld adviseren! 

Reputatie 2

De problemen zijn bij mijverholpen. De storing is alleen nog niet afgemeld zie ik. 

@Thomas Ook bij mij lijkt het vanavond verholpen. Op de KPN-site werd voor mijn adres/postcode geen storing gemeld. 

Reputatie 7
Badge +20

ah top!
Het kan soms even duren voordat de informatie op de site bijgewerkt is.
Bedankt voor de terugkoppeling!