Wat waren de klachten bij mij:
- Soms, niet altijd maar op sommige momenten enkele uren of dagen [Lijkt voorlopig opgelost]
- Wazige gezichten [opgelost]
- Fletse kleuren [opgelost]
- Onscherpe gezichten, geen poriƫn zichtbaar [opgelost]
- Bij overschakelen van 1080P naar 2160@50 fletse kleuren en wazige gezichten [Deels opgelost maar blijft onder sommige refresh rates flets en iets minder scherp, maar wel verbeterd]
- Beeld kwaliteit van onze LG OLED65C7V zo gezet dat alle instellingen neutraal of kaal zijn zonder beeld verbeteraars
- de ZTE terug gezet naar 1080P (ZTE is het kastje om je TV mee te bedienen)
- Diverse andere kleine en wat grotere zaken
- Diverse malen contact gehad met KPN helpdesk die het probleem wel herkend maar nog niet echt een oplossing heeft
- Alle relevant UTP/FTP ethernet kabels (die niet in de muren zitten) die ik van KPN heb gehad vervangen door cat 6 S/FTP kabels waar een betere isolatie in zit
- Alle kabels in de meterkast geĆÆsoleerd met aluminium folie
- Alle kabels in de meterkast gescheiden tussen stroom en data (Ik weet dat met S/FTP en FTP stroom best naast elkaar mag hangen, maar voor de zekerheid toch gedaan)
- Stroom zoveel mogelijk weg-geplaatst van data
- Achter de TV ook zo veel mogelijk scheiding tussen data en stroom (dus geen stroom kabels vastgemaakt aan data en geen data kabels in de buurt van stopcontact
- De RJ45 Ethernet plaat in de muur (waar je je kabel in stopt) vervangen door een geĆÆsoleerde RJ45 ethernet aansluiting aan de muur
- De DECT huis telefoon binnen verplaatst en stroom adapter van de DECT telefoon in een ander stopcontact gedaan
Beste antwoord door koenvandoorn
Bekijk origineel