Beantwoord

beeld loopt vaak vast vierkant vakje van controleer kabels blijft het lang in beeld zapp dan naar een andere zender en weer terug

  • 26 January 2019
  • 14 reacties
  • 158 keer bekeken

Badge
Goededag

nu heb ik een super werkende afstandbediening.

nu kan ik niet meer normaal tv kijken elke x een blauw schermpje krijg van controlleer kabels of Start modem opnieuw blijft beeld langer in beeld zap na een andere zender en terug.

heb Dat Vastlopen elke minuut

met uitzending gemist ook kan de helft niet volgen wegens de Storing
icon

Beste antwoord door Marina_ 27 January 2019, 16:58

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Nieuwenhuijsen, Wat lastig dat je deze melding te zien krijgt. Heb je de ontvanger al een reset gegeven? Zo niet, dan kun je lezen in deze link hoe je dit kunt doen. Als dit niet de oplossing is, zou je dan kunnen aangeven hoe je jouw tv-ontvanger aan hebt gesloten op het modem? Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Badge
al die gegevens zijn al Toegevoegd.... heb ik moeten doen voor een nieuwe Afstandbediening

ik heb mijn tv ontvanger onder mijn tv en de modem aan de andere kant van de kamer. in een modem.
Reputatie 7
Badge +19
Is waar ook! Heb je je modem al een reset gegeven? Is je tv ontvanger verbonden met een kabel of met een draadloze verbindingsset naar je modem?
Badge
ja heb alles ge reset wat kan en niks maakt het tv kijken beter of leuker

geen kabel breuken geconstateerd en alles opnieuw ingeplugd en goed aangedrukt

wordt Gek van die blokjes en Vast lopend beeld kan er gewoon niet meer van genieten naar kijken.
en heb hem met kabels Draadloos verbinding wertke niet optimaal in onze woning
Reputatie 7
Badge +19
Zou je de kabel eens willen aansluiten op een andere poort op de Experiabox? Als ook dit niet werkt, dan zou ik je wel een nieuwe kabel willen opsturen. Ook al zie je geen kabelbreuken, kan de kabel aan vervanging toe zijn.
Badge
alle apparatuur uitgeschakeld alle kabels in een andere poort ik kan u vanmiddag pas laten weten het Effect heeft gehad
Reputatie 7
Badge +19
Dat is goed @nieuwenhuijsen. Hopelijk is dit de oplossing. Zo niet, dan stuur ik je een nieuwe kabel.
Badge
Goededag. ik heb alles nu open en blood liggen alle kabels gewisseld

maar nog steeds heel veel vastlopend beeld in 1 minuut en blokjes
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @nieuwenhuijsen, Dan hebben we tot nu toe al heel wat uitgesloten. Ik heb je een nieuwe kabel opgestuurd, hopelijk is het hiermee opgelost. Zo niet, dan weet je mij te vinden en kijk ik naar een andere oplossing.
Reputatie 7
Badge +19
@nieuwenhuijsen, Heb je de kabel al ontvangen?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @nieuwenhuijsen, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Badge
goededag sorry late Reactie heb een kabel ontvangen en heb verwisseld minder storing per 5 minuten

alleen in 60 minuten nog 1 malig blauw scherm verder denk wel meer als 5 x da het beeld enkele seconden stil sta zonder blauw scherm van dingen controlen of herstarten
Badge
krijg wel berichten in me mail maar kan ze hier niet meer lezen dus

ben niet zo technish
Badge
mooi

Reageer