Vraag

Beeld problemen

  • 25 September 2020
  • 15 reacties
  • 98 keer bekeken

Via privébericht hebben we nog even contact gehad. Je hebt een nieuwe tuner en die werkt een stuk beter. Ik ben blij dat het hiermee opgelost is.

Blijkbaar vinden de VIP5202 en jouw televisie elkaar niet leuk. Waarom? Dat kan ik op dit moment onmogelijk achterhalen. 

Beste Erwin, 

Ik heb hetzelfde probleem als Roy.

Echter heb ik hier al drie keer voor gebeld de afgelopen 4 weken. Kan jij ervoor zorgen dat ik ook een ander type tv ontvanger krijg?

Graag je reactie. 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Wat is er jou geval al geprobeerd om het probleem op te lossen?

Reputatie 7
Badge +15

@Marco1985 Welkom op het forum. Wat irritant dat je zoveel problemen hebt met tv kijken. Ik zou graag even met je meekijken wat er allemaal al geprobeerd is, zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan ik graag even met je mee! 

Beste Rutger, ik heb mijn profiel ingevuld. 

Graag je reactie. 

 

Gr Marco

@Jeroen Ruiter 

Ze hebben geprobeerd een andere tv ontvanger toe te sturen. Helaas heb ik wederom dezelfde toegestuurd gekregen namelijk de VIP5202. Nu lijkt het beeld nog minder vloeiend te verlopen. 

Daarna heb ik 3 keer een medewerker gesproken en zouden ze dit in orde gaan maken. Maar ik hoor telkens niks en nu ben ik 2 maanden verder. Mijn frustratie zit echter meer bij de klantbediening. Hoe is het mogelijk dat er 3 collega's aangeven '’ik ga het voor u regelen'’ en dat er vervolgens niks gebeurd. Ik vind dat heel bijzonder. 

Reputatie 7
Badge +15

@Marco1985 Duidelijk, wel vreemd dat een nieuwe ontvanger er voor zorgt dat het beeld nog minder vloeiend loopt. Klopt het dat je deze ontvanger in augustus hebt ontvangen? En dat er in september opnieuw contact is geweest om wederom een andere ontvanger op te sturen?

Hoi Rutger, dit kan inderdaad wel kloppen de maanden die je beschrijft. 

Correct wat betreft de andere ontvanger. 

 

 

@ Jeroen, 

Excuses, onderstaand bericht is voor jou. 

 

'’dit kan inderdaad wel kloppen de maanden die je beschrijft. 

Correct wat betreft de andere ontvanger'’

 

Wat gaat nu de volgende stap worden?

 

Graag je reactie. 

Reputatie 7
Badge +15

@Marco1985 Wat de volgende stap gaat worden is voor mij op dit moment ook even de vraag, op het moment dat ik namelijk opnieuw een tv ontvanger zou versturen dan zou je wederom dezelfde krijgen. Kun je mij uitleggen wat voor problemen je, los van het niet vloeiende beeld ervaart? En mag ik vragen wat voor tv je hebt? Ik ben dan benieuwd naar het merk en het type! Dan ga ik dit doorzetten en uitzoeken of er een andere oplossing is die ik kan bieden! 

Beste Rutger,

 

eigenlijk heb ik gereageerd op dit bericht:

Goedemiddag, sinds twee weken ben ik in het bezit van een nieuwe tv ( Samsung Q70R) en is er monteur langs geweest van KPN die alles geïnstalleerd heeft. Nu zij we twee weken verder en het beeld wat ik heb is  gewoon niet goed. Haperingen, vertragingen etc. Kortom het is niet om aan te gluren. Vooral bij voetbalwedstrijden is het een ramp. Wanneer ik echter Netflix kijk via de app op de Samsung TV dan is het beeld perfect, kijk ik Netflix via KPN dan treden er wederom haperingen en vertragingen op. Vandaar dat ik de voorzichtige conclusie trek dat het aan de installatie van KPN ligt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik ervaar het echt als een vervelend probleem. Groeten Roy

dit zijn exact dezelfde problemen die ik heb en dezelfde tv. De reactie van jouw collega van deze case is de volgende:

Via privébericht hebben we nog even contact gehad. Je hebt een nieuwe tuner en die werkt een stuk beter. Ik ben blij dat het hiermee opgelost is.

Blijkbaar vinden de VIP5202 en jouw televisie elkaar niet leuk. Waarom? Dat kan ik op dit moment onmogelijk achterhalen. 
 

Deze vraag heb ik nu al 4 x telefonisch uitgelegd en nu via dit forum voor de 5de keer. Hopelijk is genoeg informatie om het probleem op te lossen.

 

mvg Marco

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Marco1985 Duidelijk, bedankt. Ik zag inderdaad dat je oorspronkelijke reactie op dit bericht was, maar wist niet zeker of je precies dezelfde televisie had. Wat ik in dit geval graag zou willen proberen is kijken wat er gebeurt als ik een iets ouder type ontvanger opstuur, want het begint er op te lijken dat dit type televisie helemaal niet goed samenwerkt met onze nieuwste ontvanger. Ik stuur je een privé bericht met meer informatie. 

Reputatie 7
Badge +15

@Marco1985 Hoe is de situatie op dit moment?

Beste Rutger,

De haperingen zijn er niet meer. Dus dat vind ik heel positief. 
 

Door de verandering van tv ontvanger zijn er echter wel 2 nadelen bijgekomen. Ik kan geen 4 K in de toekomst kijken ( dit was wel de bedoeling) en een ander punt is dat de tv ontvanger niet via Bluetooth werkt wat betekent dat hij altijd in het zicht moet staan omdat je anders de afstandsbediening niet kan gebruiken.

Reputatie 7
Badge +15

@Marco1985 Dat is fijn om te lezen, uiteraard niet 100% de oplossing die ik zou willen bieden. De situatie met de afstandsbediening kan ik niet direct oplossen maar mocht je in de toekomst 4K willen kijken dan krijg je een nieuwe ontvanger opgestuurd. 

Dan krijg ik neem aan de ontvanger die niet goed functioneert als ik 4K wil. Dus dat is geen oplossing. Of zijn er ook andere ontvangers?

Reputatie 7
Badge +15

@Marco1985 Op dit moment zijn er helaas geen andere 4K ontvangers die nog uitgeleverd worden. We werken uiteraard hard aan een oplossing om onze huidige 4K ontvanger weer voor iedereen goed te laten functioneren. Dus ik verwacht dat deze problemen in de nabije toekomst opgelost zullen zijn. Tot die tijd zou ik adviseren nog even te wachten met het 4K pakket.