Hallo,
AL enige tijd staat af en toe het beeld stil en valt het geluid weg.
Soms komen er blokken te voorschijn en word het beeld zwart.
Hierna direct een fout code op de tv dat er geen signaal meer is.
Ook de WiFi valt uit.
Ik heb de experia box v10 gereset en zo ook de box bij de tv.
De box Arris bij de tv heb ik al eens terug gebracht naar de fabriek instellingen.
De box bij te tv is bekabeld direct vanuit de experia box.
Het aparte is dat dit vaak rond 20:00 tot 23:00 gebeurd.
Zou het kunnen zijn dat er te veel gebruikers op 1 kabel zitten die bv live streamen?
Heel vervelend.
Ik ben speciaal weg gegaan bij Ziggo, omdat dat het grootste probleem was.
Tot nu toe geen problemen gehad tot een week 4 terug.
Word echt vervelend. Thuis zijn er geen aanpassingen geweest qua apparatuur en of installatie.
Misschien een nieuwe experia box opsturen?
Ik hoop snel iets te horen
Mvg Robin