Beantwoord

Beeld staat stil tijdens het zappen

  • 3 August 2019
  • 4 reacties
  • 317 keer bekeken

Bij ons is dit nu standaard zo. Bij het zappen naar een andere zender zien we een aantal seconden beeld en daarna staat het stil. Als je dan een paar seconden terugspoelt en daarna weer start, is het probleem opgelost. Hoe zou je dit probleem kunnen oplossen?

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door annie69842 8 August 2019, 13:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede middag wel kom op het forum. Beste annie 69842 heeft u de decoder ook een Rezet gegeven dat wil nog wel eens helpen met de aan en uit knopje op de achter kant van de decoder. 👍🌞
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @annie69842 Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. De tip van Cornelis kan inderdaad helpen, al stel ik wel voor dat je 'm iets uitgebreider doet en ook de software even opnieuw inlaadt. Hier lees je hoe dat in zijn werk gaat.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @annie69842 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat het probleem nu is verholpen? Als ik nog iets voor je kan doen lees ik het graag!
Het probleem was inmiddels opgelost door een monteur van KPN. Echter werkt nu de TP-link voor de zonnepanelen niet meer. Kennelijk kunnen ze niet beiden werken. We zijn nu met vakantie, dus daarna zullen we wel weer verder kijken. Dank voor de antwoorden.

Reageer