Beantwoord

Beeld streamen via Apple tv niet mogelijk

• 20 februari 2016
  • 33 reacties
  • 4947 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 7

Reynder schreef op 12 jun '16 om 18:13u

Hallo. Ik ben nieuw hier. Ook ik heb een Apple tv gekocht maar De KPN tv app wordt daarop kennelijk geblokkeerd. Heb op het forum gezocht naar Apple Tv en ben benieuwd naar het antwoord.

Uit dit laatste begreep ik en begrijp ik nog steeds dat je wilde weten of KPN iTVonline i.c.m. Apple TV mogelijk was/is. Ik kan het vetgedrukte helaas niet anders dan zo interpreteren.

In mijn ogen stelde je daarna nóg een vraag. Over verbinden met hdmi. Ik verbind mijn laptop met hdmi naar de tv. ITVonline via de browser werkt dan ook. Of het ook met de app gaat weet ik niet. Heb de app wel (Windows 10), maar gebruik altijd de browser.

Maar derhalve denk ik dat het met HDMI tussen iPad en TV toch ook wel zal werken. Maar dat kun je toch gewoon uitproberen? Je hebt toch wel een HDMI kabel in huis?

Zou super zijn als iemand mijn vraag wel kan beantwoorden: kan de KPN tv app, op de iPad (via een HDMI adapter) naar te tv worden weergegeven?

Via Apple tv (100€) werkt het niet en een HDMI adapter op de iPad kost 59€. Dus eerst zeker weten voor ik die koop. 

Ik heb het recent geprobeerd en het is helaas niet mogelijk om met een HDMI kabel via de IPad de iTV app van KPN op je televisie weer te geven.

Boxmeer schreef op 12 jun '16 om 19:43u
Ik heb het recent geprobeerd en het is helaas niet mogelijk om met een HDMI kabel via de IPad de iTV app van KPN op je televisie weer te geven.

Boxmeer, veel dank. Dat wilde ik weten. Wel jammer trouwens ... Nu maar hopen dat KPN hetzelfde doet als Ziggo heeft gedaan. Tv app vrij geven voor zowel Apple tv als Chromecast. 

Reynder schreef op 12 jun '16 om 19:49u
Boxmeer schreef op 12 jun '16 om 19:43uIk heb het recent geprobeerd en het is helaas niet mogelijk om met een HDMI kabel via de IPad de iTV app van KPN op je televisie weer te geven.

Boxmeer, veel dank. Dat wilde ik weten. Wel jammer trouwens ... Nu maar hopen dat KPN hetzelfde doet als Ziggo heeft gedaan. Tv app vrij geven voor zowel Apple tv als Chromecast. 

Ben ik helemaal met je eens!! Anders stap ik misschien toch een keer over naar Ziggo. Wij kunnen slechts 2 interactieve kastjes krijgen en met meerdere kinderen is dat toch een probleem. Je verwacht anno 2016 dat er toch meer mogelijk zou moeten zijn.

Reputatie 7

Boxmeer schreef op 12 jun '16 om 19:43u

Dat is jammer. Ik heb 't ook even gecheckt met m'n laptop. Het beeld van de app wordt errug instabiel op de tv weergegeven. Via de browser ( www.itvonline.nl ) gaat wel goed.

Hallo,

Ik heb een iPad Air 2 met iTV online. Ik kan overal binnen en buiten kijken op mijn iPad maar zo gauw ik de HDMI connector aansluit stopt het beeld. Erg vervelend, met name op mijn werk. Ik zit 8 uur per dag en heb de beschikking over een HDMI monitor. Dat kijkt net even wat makkelijker. Ik betaal toch netjes voor mijn TV abonnement thuis? Is niets illegaals aan.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Simon, ik heb je probleem net in de groep gegooid. In theorie moet het gewoon werken met een HDMI-kabel. Zelf heb ik hier geen ervaring mee en ondersteunen we dit niet. Dat maakt het lastig voor me om je advies te geven. Heb je al eens een andere kabel geprobeerd?

Reageer